Dragon Ball Viki
Advertisement

Rehber: TekniklerDestekleyici TekniklerHipnoz Tekniği

Yoiko Minminken (よいこ眠眠拳 Yoiko Minmin Ken[4], gerçek anlamı: "Uykulu Uslu Çocuk Yumruğu"), Usta Roşi tarafından kullanılan bir tekniktir.

Genel Bakış[]

SleepyBoy2

Yoiko Minminken

Yoiko Minminken, el hareketleri ve garip sesleri kullanarak rakibi uyutmak için kullanılan bir hipnoz hareketidir.

Kullanım ve Güç[]

Jackie Chun bunu Goku'yu uyutmak için kullandı, ancak geri sayım tamamlanmadan önce Bulma "Goku'cum, yemek hazııııır!!!!" diye bağırdığında Goku uyandı.

Dragon Ball Super'deki Güç Turnuvası sırasında, Usta Roşi bu tekniği dönüştürülmüş Ganos'ta kullandı. Ancak kendisini uyandırmak için şok vererek uykuya dalmasını engelleyebildi.

Varyasyonlar[]

  • Slumber Punch - Dragon Ball Fusions'ta Özel Hareket olarak görünen Lullaby Punch'ın daha güçlü bir versiyonu.
    • Coma Punch - Dragon Ball Fusions'ta Özel Hareket olarak görünen Slumber Punch'ın daha güçlü bir versiyonu.

Video Oyunu Görünüşleri[]

  • Dragon Ball Z: Budokai Tenkaichi
  • Dragon Ball Z: Dokkan Battle
  • Dragon Ball Xenoverse
  • Dragon Ball Fusions
  • Dragon Ball Xenoverse 2
  • Dragon Ball FighterZ

Budokai Tenkaichi'de Yoiko Minminken, Usta Roşi'nin atışıdır.

Dokkan Battle'da Yoiko Minminken, Jackie Chun'un Süper Saldırısı olarak karşımıza çıkar.

Xenoverse'de Lullaby Punch adı altında görünür ve Gelecekteki Savaşçı'nın Şenlong'tan dilek dileyerek elde edebileceği Süper Becerilerden biridir.

Dragon Ball Fusions'ta Lullaby Punch, Özel Bir Hareket olarak görünür. Ayrıca Slumber Punch ve Coma Punch adlı iki daha güçlü varyasyon vardır.

Xenoverse 2'de Lullaby Punch, Gelecekteki Savaşçı tarafından elde edilebilecek bir Süper Beceri olarak geri döner.

FighterZ'de Lullaby Punch, Usta Roşi'nin birçok özel hareketinden biri olarak hizmet eder ve uygun zamanlamayla serbest vuruş yapmasına veya bir komboya devam etmesine izin verir.

Galeri[]

Referanslar[]

  1. 1,0 1,1 Dragon Ball Xenoverse, 2015
  2. 2,0 2,1 2,2 2,3 2,4 2,5 2,6 2,7 Dragon Ball Fusions, 2016
  3. 3,0 3,1 Dragon Ball Xenoverse 2, 2016
  4. Daizenshuu 7, 1996
Advertisement