Dragon Ball Viki
Advertisement

KrillinWorking

"YAPIM AŞAMASINDA"

Bu makale Yüce Kai'nin tanrısal pozisyonu hakkındadır. genellikle sadece "Yüce Kai" olarak anılan karakter için Shin sayfasına bakınız.

Yaratılış Tanrıları (創造神 Sōzōshin)[1] olarak da bilinen Yüce Kailer (かいおうしん Kaiōshin, gerçek anlamı: "Dünyaların Krallarının Tanrısı", "Dünyaların Krallarının İlahı" veya "Dünyaların Krallarının İlahi Varlığı"), doğuştan ilahi olan ve bulundukları pozisyonun evrenini korumak gibi nihai bir görevi olan Çekirdek İnsanlardır. Onlar Yıkım Tanrıları ile birlikte, daha önce on sekiz olan, on iki evrenin yönetici ve denetleyici sınıfıdır ve her evrenin kendi tanrıları vardır.

Yüce Kailer tanrısal güçlere sahiptir ve Kai'nin Kutsal Dünyası'nda ana evren makrokozmosunun dışında yaşarlar. Normal Kai'den çok daha üstündürler, çünkü alt Kai yaşayan dünyayı izlerken, Yüce Kailer hem Öteki Dünya'yı hem de yaşayan dünyayı izler.[2] Ancak, onların rolü yok etmek değildir ve bu nedenle Yıkım Tanrıları ile aynı güce sahip değildirler.

Yıkım Tanrılarının aksine ve birlikte çalıştıkları Melekler gibi, hepsi de doğal olarak ilahi bir türün üyeleridir, ancak kendi durumlarında, ilk etapta nasıl olduklarına bağlı olarak sadece ilahidirler.

Konsept[]

Genel Bakış[]

Kökenleri[]

Rol[]

Küçük Yüce Kailer[]

Gelecekteki Trunks'un zaman çizelgesi[]

Kişilik[]

Güç[]

Özel Yetenekler[]

Bilinen Yüce Kai[]

Önemsiz Şeyler[]

Galeri[]

Referanslar[]

  1. Chouzenshuu 1, 2013
  2. Daizenshuu 7, 1996

Site Navigasyonu[]

Şablon:Gods Şablon:OWBeings Şablon:Majins

Advertisement