Dragon Ball Viki
Advertisement
"Ultra İçgüdü (yetenek)" bu makalenin resmi Türkçe adı değildir, şu anda resmi bir çevirisi veya uygun bir adı olmadığı için kullanılmaktadır.

KrillinWorking

"YAPIM AŞAMASINDA"

Bu makale yetenek hakkındadır. tamamlanmamış dönüşüm için Ultra İçgüdü İşareti sayfasına bakınız. Tam dönüşüm için Mükemmelleştirilmiş Ultra İçgüdü sayfasına bakınız. Diğer kullanımlar için Ultra İçgüdü (anlam ayrımı) sayfasına bakınız.

"Siz ikiniz hala sadece hareket etmek yerine hareket etmeden önce düşünüyorsunuz. Vegeta, korkarım bu alışkanlık özellikle sende güçlü. Bu aşırı düşünme, dövüş hızınızı sınırlıyor. Mesajlar sadece sinir sisteminizde çok hızlı seyahat edebilir. Fiziksel eylem için düşüncelere güvendiğinizde, değerli dövüş zamanınızı kaybedersiniz. (...) Nihai hedefiniz, vücudunuzun her bir parçasının diğer parçalardan bağımsız olarak hareket etmesini sağlama yeteneğinde ustalaşmak olmalıdır. Ama itiraf ediyorum ki bu son derece zor; Aslında, Lord Beerus bile bu konuda ustalaşamadı ve o bir tanrı."
Whis, Dragon Ball Z: F'nin Dirilişi'nde Son Goku ve Vegeta'ya Ultra İçgüdü'yü açıklıyor

Ultra İçgüdü (身勝手みがって極意ごくい Migatte no Goku'i), çok nadir görülen ve oldukça gelişmiş bir zihinsel durumdur. Tanrılar arasında, onlar için bile ustalaşması son derece zor olduğu için ünlüdür.[2]

Bu yetenek, yalnızca kişinin onu kullanmasını sağlayan dönüşüm elde edildiğinde gerçekten kullanılabilir.[2] Bu dönüşüm daha sonra tamamlanmalı ve daha da rafine edilmelidir. Ancak bu yeteneğin veya ilkelerinin dönüşüm olmaksızın sınırlı bir ölçüde kullanılması mümkündür.

Genel Bakış

Sınırlamalar ve Dezavantajlar

Öğrenme

Öğrenmenin imkansızlığı

Hassasiyet ve doğruluk seviyeleri

Kullanım ve Güç

Dönüşüm yoluyla

Dönüşümsüz

Video Oyunu Görünüşleri

Etimoloji

Önemsiz Şeyler

Galeri

Referanslar

  1. "DBS 68. Manga Bölümü"
  2. 2,0 2,1 2,2 "DBS 110. Anime Bölümü"
  3. "DBS 51. Manga Bölümü"
  4. "DBS 52. Manga Bölümü"
  5. "DBS 65. Manga Bölümü"
  6. Dragon Ball Xenoverse 2, 2016
  7. "DBS 28. Manga Bölümü"
  8. 8,0 8,1 Dragon Ball Heroes, 2010

Site Navigasyonu

Şablon:Gods Şablon:Saiyans

Advertisement