Dragon Ball Viki
Advertisement
"Siyah Frieza" bu makalenin resmi Türkçe adı değildir, şu anda resmi bir çevirisi veya uygun bir adı olmadığı için kullanılmaktadır.

"Hayatım boyunca siz Saiyanlara karşı kaybetmeye devam edemezdim, bu yüzden biraz güçlenmeye ihtiyacım vardı. Siyah Frieza ile tanışın. Bu forma ulaşmak çok uğraştırdı, haberiniz olsun."
Frieza, yeni formunu "DBS 87. Manga Bölümü"nde Son Goku ve Vegeta'ya tanıtıyor.

Siyah Frieza (ブラックフリーザ Burakku Furīza), Frieza tarafından kullanılan bir dönüşümdür.

Genel Bakış[]

Konsept ve Oluşturma[]

"Frieza'nın Dünya'ya döndüğünde ne kadar güçlü olduğunu hatırlıyor musun? Peki ya daha yeni bir forma ulaştığında ne olacak?!"
Vegeta, Dragon Ball Super: Broly'de Goku'yu Frieza'nın potansiyeli konusunda uyarır.

Frieza'nın yeni bir forma veya güç seviyesine ulaşma olasılığı ilk olarak Vegeta tarafından Dragon Ball Super: Broly'de gündeme getirildi ve böyle bir olayın tehdidi prensin eğitim nedeni oldu.

Toyotarou'ya göre Frieza'nın yeni formunun siyah renkli olmasının nedeni, altının üstündeki seviyenin siyah olmasıydı. Şaka yollu bir şekilde, altından daha üst sırada yer alan siyah bir kredi kartıyla karşılaştırdı.[1]

Dış Görünüş[]

Black Frieza color

Siyah Frieza

Siyah Frieza olarak, Frieza'nın alt gövdesi, boynu, kuyruğu ve kolları koyu bir renk alırken, bacak ve kol korumaları ve başının büyük bir kısmı koyu gümüş rengine döner. Gövdesinin geri kalanı ve alt yüz bölgesi, Frieza'nın mor omuz kısımlarını koruyarak çoğunlukla değişmeden kalır (Altın Frieza'nın aksine).

Kullanım ve güç[]

Frieza, fethettiği bir gezegende bir Hiperbolik Zaman Odası keşfettiğinde 10 yıllık bir süre boyunca onun içinde eğitim yaptığını ve Siyah Frieza durumuna ulaşabildiğini açıklıyor ve bunu yapmak için çok çaba sarf ettiğini ekliyor. Formun gücü, Altın Frieza formunun gücünü büyük ölçüde aşıyor. Altın Frieza'yı ilk kez gösterdiği zamana kıyasla, forma tamamen hakim olmuş ve formu elde ettikten sonra eğitim için harcadığı sürenin uzunluğu nedeniyle, formun ortaya çıktığı zamana kadar sahip olabileceği herhangi bir dayanıklılık kusurunu aşmış gibi görünüyor.

V-Jump'ta Siyah Frieza'nın gücünün Yıkım Tanrısı'na yakın olduğu söylenir. Siyah Frieza'nın tanrılar alemine ulaşmış olan Goku ve Vegeta'yı kolayca nakavt ettiği ve gücünün boyutunun ölçülemeyeceği belirtilir.[2][3]

Black Frieza defeats Goku & Vegeta

Siyah Frieza, Goku ve Vegeta'yı tek darbeyle yener.

Hayatta Kalan Granolah Destanı sırasında Frieza, Cereal Gezegeni'ne vardığında formu bilinir hale getirdi ve tek bir Acımasız Darbe ile Uyanmış Gas'ı öldürmek için hızla forma girip çıktı. Daha sonra, her bir Saiyan'ın karınlarına bir darbe ile ikisini birden nakavt etmeden önce, Gerçek Ultra İçgüdü Son Goku ve Ultra Ego Vegeta'ya dönüşümü resmen açıkladı.

Galeri[]

Referanslar[]

  1. [January 2nd] Weekly Dragon Ball News Broadcast Special Edition: Part 1!. dragon-ball-official. Retrieved on Ocak 2, 2023.
  2. Bu ayki VJump'tan Siyah Frieza'nın resmi açıklaması. Twitter. Retrieved on Aralık 19, 2023.
  3. V-Jump, December 2023 issue (Untranslated page)

Site Navigasyonu[]

Şablon:Frieza's race

Advertisement