Dragon Ball Viki
Advertisement

Aşağıda Dragon Ball serisinde yer alan kanji ve çeşitli sembollerin tam bir listesi yer almaktadır.

Giysi[]

Sembol Bilgi Kullanıcılar
YamchaSymbol

Yamça'nın kanjisi, 樂, raku veya gaku olarak telaffuz edilir, "rahatlık" ve "kolaylık" anlamına gelir. Dragon Ball'un başlarında Yamça, Usta Roşi ile tanışıp onun altında eğitim görene kadar üniformasının önüne bu kanjiyi takar. 樂 Çince'de Japonca'dan çok daha yaygın olarak kullanılan bir kanjidir.

MonsterCarrotsymbol

Havuca Dönüştüren To'nun kanjisi, 兎, usagi olarak telaffuz edilir ve "tavşan" anlamına gelir. Havuca Dönüştüren To bu kanjiyi üniformasının önünde büyük bir yama olarak taşır.

PilafSymbol

Hükümdar Pilaf'ın kanjisi, 炒饭, Mandarin dilinde chǎofàn olarak telaffuz edilir ve "kızarmış pirinç" anlamına gelir. Bu kanji Pilaf tarafından büyük bir ön yama olarak takılır. 炒饭 kanjinin Japonca yerine Çince yazılış şeklidir.

  • Hükümdar Pilaf
  • Gelecekteki Savaşçı (Xenoverse)
  • Gelecekteki Savaşçı (Xenoverse 2)
TurtleSchooS

Usta Roşi'nin kanjisi, 亀, kame olarak telaffuz edilir ve "kaplumbağa" anlamına gelir, Usta Roşi altında eğitim gören herkese eğitimlerini tamamladıktan sonra takmaları için verilen kanjidir. Bu kanji, Kaplumbağa Okulu Üniformasının sol üst tarafına ve arkasındaki çok daha büyük bir yamaya takılan bir yamadır. Aynı zamanda Roşi'nin Goku ve Kuririn'e eğitimlerinin ilk günlerinde arattığı taşın arkasına da çizilmiştir. Ayrıca Dragon Ball Xenoverse ve Dragon Ball Xenoverse 2'deki Ultimate Turtle Hermit Kostümünde de görünür. Xenoverse 2'de, Trendy Bikininin (yalnızca kadınlar için) sol göğsünde ve Videl ve Android 18 için Mayo özel kostümlerinde de görünür.

  • Son Goku (eğitimden sonra)
  • Kuririn (eğitimden sonra)
  • Yamça (eğitimden sonra)
  • Kaptan Ginyu (Goku'nun vücudundayken)
  • Gelecekteki Savaşçı (Xenoverse)
  • Gelecekteki Savaşçı (Xenoverse 2)
  • Android 18 (Xenoverse 2)
  • Videl (Xenoverse 2)
  • Arale Norimaki (Dokkan Battle'da Kaplumbağa Okulu Üniforması)
MTaoSimbol

Taopaipai'nin kanjisi, 殺, satsu olarak telaffuz edilir ve "ölüm" anlamına gelir. Taopaipai bu kanjiyi üniformasının ön tarafına takar ve arkasında İngilizce "kill you" yazar.

MasterShenSymbol

Tsuru-Sennin'nin kanjisi, 鶴, tsuru olarak telaffuz edilir ve "turna" anlamına gelir. Tsuru-Sennin, Z Dövüşçüleri olmadan önce Tenşinhan ve Çaozu gibi üniformasının önüne bu kanjiyi takar.

Chaozkanji

Çaozu'nun kanjisi, 餃, gyo olarak telaffuz edilir ve "hamur tatlısı" anlamına gelir. Çaozu bu kanjiyi Qipao'sunun önüne büyük bir yama olarak takar ancak Dragon Ball Z sırasında çıkarır. Ancak, Dragon Ball Z: Tanrıların Savaşı ve Yıkım Tanrısı Beerus Destanı'nda, Çaozu bir kez daha Qipao'sunun önünde büyük bir yama olarak takar.

  • Çaozu
  • Gelecekteki Savaşçı (Xenoverse 2)
MutaitoKanji

Usta Mutaito'nun kanjisi, 武, (Japonca'da bu olarak telaffuz edilir) "dövüş sanatları"/"dövüş sanatları ustası" veya "askeri" anlamına gelir. Bu sembol Usta Mutaito'nun eğitimi almış kişiler tarafından takılır. Aynı zamanda Tenkaiçi Budoukai'nin de logosudur. Xenoverse 2'de, Mutaito'nun Gi'sinin önünde ve arkasında görünür.

KingPicoloSymbol02

Yüce İblis Kral Piccolo'nun kanjisi, 魔, ma olarak telaffuz edilir ve "iblis", "şeytan" veya "kötü ruh" anlamına gelir. Yüce İblis Kral Piccolo, tıpkı Piccolo Jr.'ın küçük bir çocukken yaptığı gibi üniformasının ön kısmına bu kanjiyi takar. Piccolo Jr. ayrıca Son Gohan'a bu kanjiyi eğitimi sırasında verir. Majin kelimesi de bu sembolden ödünç alınmıştır (aynı anlama gelmektedir).

  • Yüce İblis Kral Piccolo
  • Piccolo (çocukken)
  • Son Gohan (Piccolo'nun altında eğitim gören küçük bir çocukken)
  • İblis Kral Daccolo (Dragon Ball Fusions'ta Yüce İblis Kral Piccolo'nun Dabura ile EX-Füzyon'u sonucunda Yüce İblis Kral Piccolo'nun kıyafetindeki işaret İblis Kral Daccolo'nun göğsüne dövme olarak işlenir)
  • Gelecekteki Savaşçı (Xenoverse)
  • Gelecekteki Savaşçı (Xenoverse 2)
KamiSymbolT

Kami'nin kanjisi, 神, kami olarak telaffuz edilir ve "tanrı" anlamına gelir. Kami bu yamayı cübbesinin ön tarafına takar. Dragon Ball Z: Cooler'ın Dönüşü sırasında, Dende kısa bir süre Kami'nin eski kıyafetini giyerken gösterilir. Goku'nun Kuklası da arkasında ve önünde bu sembolün yer aldığı modifiye edilmiş bir Kaplumbağa Okulu Üniforması giymektedir.

  • Kami
  • Goku'nun Kuklası
  • Dende (Cooler'ın Dönüşü'nde, manganın bir bölümünde ve Mükemmel Saiyaman Destanı'nın sadece bir bölümünde)
Ox king

Öküz İblis Kral'ın kanjisi, 牛, gyū olarak telaffuz edilir ve "öküz" veya "inek" anlamına gelir. Dragon Ball'un sonlarına doğru Öküz İblis Kral, üzerinde bu kanji bulunan bir şapka takmaya başlar ve Dragon Ball Z ve Dragon Ball GT boyunca takmaya devam eder.

  • Öküz İblis Kral
  • Gelecekteki Savaşçı (Xenoverse)
  • Gelecekteki Savaşçı (Xenoverse 2)
SonFamilyKanji

Goku'nun aile kanjisi, 孫, son olarak telaffuz edilir ve "soyundan gelen" anlamına gelir, ailenin soyadını (Son Goku) temsil eder. Gohan bu yamayı Dragon Ball Z'nin başlarında tuniğinin önünde büyük bir yama olarak takar.

  • Son Gohan (çocuk)
  • Gelecekteki Savaşçı (Xenoverse 2)
KingKaiSymbolNV

Kral Kai'nin kanjisi, 界王, kaiō olarak telaffuz edilir ve "dünya kralı" anlamına gelir. Kral Kai, bu iki kanjiyi üniformasının önündeki büyük, yuvarlak bir yama üzerinde taşır. Goku bunu giydiğinde, sadece üniformasının arkasına takar ve Kaplumbağa Okulu'nun kanjisini üniformasının ön yüzünün sol üst kısmında tutar. Yamça bunun tam tersini yapar, ön tarafında Kai kanjisi ve arka tarafında Kaplumbağa kanjisi vardır. Ayrıca Dragon Ball Z: Tanrıların Savaşı'nda Goku'nun Kral Kai'nin Gezegeninde antrenman yaparken giydiği eşofmanının arkasında da görünür.

  • Kral Kai
  • Diğer üç Kai
  • Son Goku (Vegeta Destanı sırasında ve eşofmanının arkasında)
  • Yamça (Androidler Destanı sırasında)
  • Gelecekteki Savaşçı (Xenoverse)
  • Gelecekteki Savaşçı (Xenoverse 2)
GokuKanji

Son Goku'nun kanjisi, 悟, Go olarak telaffuz edilir ve "bilgelik" veya "aydınlanma" anlamına gelir. Goku'nun Namek'e giderken uzay gemisinde yoğun yerçekimi eğitimini tamamladıktan sonra üniformasının hem önünde hem de arkasında kullandığı kanjidir. Goku, Androidlerin gelişine kadar bu kanjiyi takmaya devam eder, daha sonra Dragon Ball Z serisinin geri kalanında kanji takmayı tamamen bırakır. Ayrıca Dragon Ball Z filmleri Kudret Ağacı, Lord Slug, Cooler'ın İntikamı ve Tanrıların Savaşı, Dragon Ball Super animesi ve Dragon Ball Super filmleri Broly ve Super Hero'da da bu kanjiyi kullanır. Ancak Dragon Ball Super mangasında, Yıkım Tanrısı Beerus Destanı ve Süper Kahraman Destanı olayları arasında bu kanjiyi tekrar takmayı bırakır. Bu sembol aynı zamanda Goku'nun evinde de bulunmaktadır.

  • Son Goku (Namek Destanı ile başlar)
  • Kaptan Ginyu (Goku'nun vücudundayken)
  • Son Gohan (Gölge Ejderha Destanı sırasında)
  • Gelecekteki Savaşçı (Xenoverse)
  • Gelecekteki Savaşçı (Xenoverse 2)
  • Shallot (Dragon Ball Legends)
GohanKanji

Son Gohan'ın kanjisi, 飯, han olarak telaffuz edilir ve "yemek" veya "haşlanmış pirinç" anlamına gelir. Gohan'ın alternatif zaman çizelgesindeki karşılığı olan Gelecekteki Son Gohan bu kanjiyi sırtında büyük bir yama olarak taşır.

GrandKaiKanji

Büyük Kai'nin kanjisi, 大, dai olarak telaffuz edilir ve "büyük" veya "en büyük" anlamına gelir. Bu kanji Büyük Kai tarafından hem üniformasında hem de şapkasında kullanılır. Xenoverse 2'de, Büyük Kai'nin Şapkası Gelecekteki Savaşçı için giyilebilir bir aksesuar olarak görünür.

  • Büyük Kai
  • Gelecekteki Savaşçı (Xenoverse 2)
TienKanji

Tenşinhan'ın kanjisi, 天, on (veya Mandarin Çincesinde tien) olarak telaffuz edilir ve "gökyüzü" veya "cennet" anlamına gelir. Tenşinhan bu kanjiyi Dragon Ball Z: Tanrıların Savaşı, Dragon Ball Z: F'nin Dirilişi ve Dragon Ball Super'de takar. Xenoverse 2'de Tenşinhan, Qipao kostüm becerilerinin bir parçası olarak bu kanjiyi takar. Dragon Ball Super'de, Usta Roşi tarafından Yurin'e verilen Tenşin Tarzı Dojo üniformasının sol omzunda Tenşin Tarzı Dojo'nun sembolü olduğunu gösteren siyah beyaz bir versiyon bulunmaktadır.

Whis Symbol

Dragon Ball Z: F'nin Dirilişi filminde ve Dragon Ball Super'in Altın Frieza ve Evren 6 destanlarında Goku ve Vegeta tarafından takılan semboldür. Bu Whis'in imzasıdır. Ayrıca Evren 6 Destanı'nın başlangıcında Whis'in Goku ve Vegeta'ya giydirdiği Süper Ağır Eğitim kıyafetlerinde de görülür. Xenoverse 2'de Whis, Beerus ve Gelecekteki Savaşçı ile dövüşürken Beerus'un alnına kalıcı bir kalemle kendi sembolünü çizer. Beerus onu yıkamaya çalışsa da savaştan sonra alnında kalır ve Beerus için Yıkım Tanrısı Kıyafeti 2 adında oynanabilir bir alternatif kostüm olarak görünür.

  • Son Goku (Whis Sembollü Gi ve Süper Ağır Eğitim Kıyafeti)
  • Vegeta (Whis Sembollü Savaş Kıyafeti ve Süper Ağır Eğitim Kıyafeti)
  • Gelecekteki Savaşçı (Xenoverse)
  • Gelecekteki Savaşçı (Xenoverse 2)
  • Beerus (Yıkım Tanrısı Kıyafeti 2)[1]
Neko

Goku tarafından eğitilen Neko Majin Z, dogi'sinin önünde bu sembolü, ネ, taşır. Ne olarak telaffuz edilen bu sembol, serideki dogilerin üzerinde yer alan çoğu sembolden farklı olarak, genellikle ödünç alınan kelimeler için kullanılan bir Japon yazı sistemi olan katakana dilindedir.

  • Z

İşaretler[]

Sembol Bilgi
Yamchashideout

Yamça'nın Sığınağı'nın dışında görülmüştür. 千錘百煉, [kabaca] bir şeyin geliştirilebilmesi için üzerinde tekrar tekrar çalışılması gerektiği inancını ifade eder. "İşleyen demir pas tutmaz" olarak çevrilebilen Çince bir ifadedir.

Oolongshideout

İlk olarak Oolong'un Malikanesi'nin girişinde ve daha sonra Kapsül Ev-Vagonunun yan tarafında asılı olarak görüldü. Ancak ikincisinde kanji tersine çevrilmiştir: 龍烏<->烏龍. Çince'de "Wulong/Oolong" olarak okunur. Bir tür Çin çayıdır. Klasik Çince'de sağdan sola doğru yazılırdı.

Semboller[]

Sembol Bilgi Kullanıcılar
GurumesSymbol

Bu, Kral Gurumes'in yandaşlarının kullandığı ve elbiselerinin sol üst kısmında görülen semboldür.

  • Pasta
  • Bongo
RedRibbonArmyFlag

Kırmızı Kurdele Ordusu sembolü, tüm üyeler tarafından takılır. Çoğu üye bu sembolü üniformalarına küçük yamalar halinde takar. Dr. Gero tarafından yaratılan Kırmızı Kurdele Androidleri, kıyafetlerinde bulunan yama ile görülür. Dragon Ball Super: Super Hero'da, Kırmızı Kurdele paravan şirketi Kırmızı İlaç tarafından da kullanılır. Piccolo, üslerine sızmak için kılık değiştirmek amacıyla bu sembolü içeren bir üniforma giyer.

  • Komutan Red
  • Yaver Black
  • General Blue
  • Kırmızı Kurdele Ordusu'ndan birçok asker ve işçi
  • Android 21 (İnsan Formundayken laboratuvar önlüğü üzerinde)
  • Android 20
  • Android 19
  • Android 18 (Androidler Destanı sırasında)
  • Android 16
  • Android 15
  • Android 14
  • Android 13
  • Android 9
  • Gamma 2
  • Gamma 1
  • Dr. Hedo
  • Carmine (şemsiyesinin üzerinde)
  • Magenta
  • Piccolo (Super Hero'da RR askeri kılığındayken)
  • Yeni Model 16
  • Cehennem Dövüşçüsü 17
  • Süper 17
  • Nico
  • Nim
  • Genome
  • Gelecekteki Savaşçı (Xenoverse)
  • Gelecekteki Savaşçı (Xenoverse 2)
Garlicjrsymblol

Garlic Jr.'ın sarı bir kale resmi olan sembolü, muhtemelen babasının Dünya'nın Muhafız'ı olarak tahtı ele geçirme girişimiyle olan bağlantısını göstermektedir. Garlic Jr. bunu üniformasının önünde büyük bir yama olarak taşır.

  • Garlic Jr.
Royal saiyan by exsplo-d86edhp

Saiyan Kraliyet Ailesi sembolü, Saiyan kraliyet kanından gelenler tarafından takılır. Bu sembol, Kral Vegeta ve oğlu Vegeta tarafından giyilen zırhın üzerine boyanmış olarak görünür. Xenoverse 2'de Kral Vegeta'nın Savaş Zırhı, Gelecekteki Savaşçı tarafından elde edilebilir. Vegeta kraliyet hanesinin bir üyesi ve teknik olarak bir Prens olmasına rağmen Tarble, muhtemelen nazik doğası ve saldırganlık eksikliği nedeniyle Kral Vegeta tarafından utanç verici olarak görüldüğü için Vegeta Gezegeni'nden sürgün edildiğinde kraliyet statüsünü gizlemek için bu sembolü takmaz.

  • Kral Vegeta
  • Vegeta (Dragon Ball Z: Bardock - Goku'nun Babası ve çeşitli flashbackler sırasında çocukken onunla görüldü)
  • Gelecekteki Savaşçı (Savaş Kıyafeti giyerken (Kral Vegeta)[1])
TheGinyuForceSymbol

Ginyu Özel Birliği Logosu, Ginyu Kuvveti'nin tüm üyeleri tarafından takılır. Her üye bu sembolü zırhının göğüs plakasının sağ üst köşesine takar. Bu sembol aynı zamanda Ginyu Kuvveti'nin uzay kapsüllerinde de bulunur.

  • Kaptan Ginyu
  • Jeice
  • Burter
  • Recoome
  • Guldo
  • Bonyu (Ginyu Kuvveti'nin bir üyesi olduğu süre boyunca)
  • Taino (Xenoverse ve Xenoverse 2)
  • Gelecekteki Savaşçı (Xenoverse)
  • Gelecekteki Savaşçı (Xenoverse 2)
Cooler's Armored Squadron Symbol

Cooler'ın Zırhlı Filosu Sembolü, Cooler'ın en iyi üç uşağı Salza, Neiz ve Dore tarafından takılır.

  • Salza
  • Neiz
  • Dore
  • Gelecekteki Savaşçı (Xenoverse)
  • Gelecekteki Savaşçı (Xenoverse 2)
  • Nema (Xenoverse 2'de Salza'nın formuna dönüştüğünde)
CapsuleCorporationLogoFutureTrunks

Kapsül Şirketi logosu, şirketin logosu olarak ve kıyafetlerde kullanılır. Gelecekteki Trunks logoyu sol kolunun üstünde küçük bir yama olarak taşır. Bulma Leigh, üzerinde logo bulunan Potara benzeri küpeler takar. Logonun alternatif bir versiyonu Dragon Ball Super'de Gelecekteki Trunks tarafından ceketine takılır. Ayrıca Xenoverse ve Xenoverse 2'de Zaman Devriyesi Kıyafeti üzerinde de görünür. Hapishane Gezegeni Destanı'nda Goku Gi'sine ve Vegeta Savaş Zırhına takar. Dragon Ball Super: Broly'de Bulma'nın pembe ve yeşil ceketinin arkasında da bu logo vardır.

  • Bulma
  • Gelecekteki Bulma
  • Gelecekteki Trunks
  • Android 16 (Bulma ve Dr. Brief tarafından tamir edildikten sonra)
  • Trunks
  • Bulma Leigh (CC Küpeleri)
  • Gelecekteki Savaşçı (Xenoverse)
  • Gelecekteki Savaşçı (Xenoverse 2)
  • CC Robotları (tüm CC Robotlarının göğüslerinde ve sırtlarında CC logosu vardır)
  • CC Maskotları (tüm CC Maskotlarının vücutlarının bir yerinde CC logosu vardır)
  • Son Goku (CC Sembollü Gi)
  • Vegeta (CC Sembollü Savaş Zırhı)
  • Momo-chan (Kıyafetlerinde CC logosu)
  • Sora (Kıyafetlerinde CC logosu)
  • Tsubasa (Metamoran tarzı yeleğinin üzerindeki CC logosu)
Ed240d2cc17abf6374c8f5dddf62a816

İblis işareti, Majin Buu ile ortaya çıkan semboldür. Babidi tarafından Dabura, Spopovich ve Yamu gibi denekler üzerindeki kontrolü göstermek için kullanılır. Bu sembol, kontrol edilen kişinin kafasında (veya Yakon durumunda göğsünde) büyük bir M olarak görünür. Kaptan Bacterian'ın Korsanları da bu sembolü kullanır. Dragon Ball Heroes'da, Yıkım Krallarının alınlarında (veya Lord Slug durumunda kasklarında) görünür. Xenoverse 2'de sembol Majin İşareti olarak adlandırılır ve takıldığında sembolün kullanıcının alnında (yalnızca Saiyanlar ve Dünyalılar) görünmesine neden olan bir aksesuar olarak görünür.

  • Yamu
  • Spopovich
  • Pui Pui
  • Yakon
  • Dabura
  • Vegeta (Babidi'nin kontrolü altında)
  • Majin Buu (kıyafetinde görülüyor)
  • Babidi (kıyafetinde görülüyor)
  • Bibidi
  • Majin Askerleri
  • Kaptan Bacterian (kıyafetinde görülüyor)
  • Kaptan Bacterian'ın Korsanları (kıyafetinde görülüyor)
  • Frieza (Budokai 2 varsayımsal senaryosu)
  • Cell (Budokai 2 varsayımsal senaryosu)
  • İblis Kral Daccolo (Dragon Ball Fusions'da Dabura'nın Yüce İblis Kral Piccolo ile EX-Füzyonu sonucunda alnında görülür)
  • Android 13 (Yıkım Kralı)
  • Baby Janemba (Yıkım Kralı)
  • Bojack (Yıkım Kralı)
  • Broly (Yıkım Kralı)
  • Garlic Jr. (Yıkım Kralı)
  • Hatchiyack (Yıkım Kralı)
  • Hirudegarn (Yıkım Kralı)
  • Janemba (Yıkım Kralı)
  • Lord Slug (Yıkım Kralı)
  • Turles (Yıkım Kralı)
  • Gelecekteki Savaşçı (Xenoverse)
  • Gelecekteki Savaşçı (Xenoverse 2)
Frieza Force logo

Frieza Kuvveti'nin logosu, Frieza'nın organizasyon üzerindeki kontrolünü göstermek için öncelikle büyük bir "F" şeklinde tasarlanmıştır.

  • Frieza Kuvveti
Orangestarbadge

Gohan ve Videl'in liseye gittiklerinde rozet şeklinde taktıkları Turuncu Yıldız Lisesi'nin sembolüdür. Ayrıca Sharpner ve bazı öğrenciler tarafından giyilen beyzbol şapkalarında da görülür. Xenoverse 2'de Videl, Turuncu Yıldız Lisesi T-Shirt'ünü giyerken kendisiyle konuşulduğunda taktığı rozetin gerçekten sevimli olduğunu düşündüğünü açıklar.

  • Son Gohan
  • Videl
  • Sharpner
  • Turuncu Yıldız Lisesi öğrencileri
  • Gelecekteki Savaşçı (Xenoverse)
  • Gelecekteki Savaşçı (Xenoverse 2)
NekoZ

Goku tarafından eğitilen Neko Majin Z, dogi'sinin arkasında bu sembolü taşır.

  • Z
TimeBreakerLogo

Zaman Kırıcılar'ın logosudur. Towa ve Churai'nin taktığı altın sonsuzluk sembolü saç bandına/tacına dayanıyor gibi görünmektedir. Ayrıca Xenoverse 2'de Süper Kötü durumunda olanların alınlarında da görünür. Maskeli Saiyan ve Maskeli Gelecekteki Savaşçı Xenoverse 2'de bu sembolü maskelerine takarlar.

  • Towa
  • Mira
  • Maskeli Saiyan
  • Siyah Maskeli Saiyan
  • Karanlık Maskeli Kral
  • Xeno Bardock
  • Karanlık İmparatorluk
  • Broly (Süper Kötü)
  • Janemba (Süper Kötü)
  • Cell (Süper Kötü)
  • Çocuk Buu (Süper Kötü)
  • Frieza (Süper Kötü)
  • Meta-Cooler (Süper Kötü)
  • Yamça (Süper Kötü)
  • Omega Şenlong (Süper Kötü)
  • Gelecekteki Savaşçı (Xenoverse ve Xenoverse 2'de Maskeli Gelecekteki Savaşçı olarak)
  • Gelecekteki Savaşçı (Xenoverse)
TP

Zaman Devriyesi'nin logosudur. Dragon Ball Xenoverse 2'de Zaman Devriyesi kıyafetleri ve Araç Kapsülü #315 üzerinde görünür.

Early Galactic Patrol Symbol

Sachie-chan Guu!!'da yer alan eski Galaktik Devriye logosudur. Sachie Momochi'nin kalçasında bu logoya benzeyen bir doğum lekesi vardır.

  • Galaktik Devriye Polisleri
  • Sachie Momochi (doğum lekesi)
Jaco's GP Icon

Genellikle Galaktik Devriye Polislerinin üniformalarında kullanılan modern Galaktik Devriye logosu. Sachie-chan Guu!!'da yer alan eski logonun yerini alır. İlk olarak Jaco the Galactic Patrolman'da görülmüştür. Galaktik Devriye Mahkumu Destanı sırasında logo, Galaktik Devriye'nin geçici üyeleri olarak çalışırken Goku'nun Kaplumbağa Okulu Gi'sine ve Vegeta'nın Savaş Zırhına eklenir. Xenoverse 2'de, Jaco'nun Kıyafeti üzerinde görünür.

  • Galaktik Devriye Polisleri
  • Jaco
  • Jiya
  • Irico
  • Merus
  • Sealas
  • Tyber
  • Chiwak
  • Mükemmel Jaco
  • Jacunks
  • Son Goku (Galaktik Devriye Mahkumu Destanı sırasında Gi üzerinde)
  • Vegeta (Galaktik Devriye Mahkumu Destanı sırasında Savaş Zırhı üzerinde)
  • Gelecekteki Savaşçı (Xenoverse 2)
Heeter Force logo

Heeter ailesi ve Heeter Kuvveti ordusu tarafından kullanılan bir amblemdir.

Majin Emblem

Majin amblemi, büyük kırmızı bir D olarak görünür ve Demigra tarafından kıyafetinin üzerine takılır. Sembol ayrıca "Majin Amblemi" patlama tekniğinin bir parçası olarak da görünür.

  • Demigra
  • Demigra'nın Serabı

Önemsiz Şeyler[]

  • Bu sembollerin birçoğu Dragon Ball Z: Ultimate Tenkaichi video oyununda Ginyu Kuvveti sembolü, İblis işareti ve diğerleri gibi kişiselleştirilmiş karakterlerinizin kıyafetlerine veya görünümlerine yerleştirilebilir.
  • Dragon Ball Xenoverse 2'de Kaplumbağa, Turna, İblis, Ginyu Kuvveti, Kırmızı Kurdele Ordusu, Kapsül Şirketi ve Zaman Devriyesi gibi işaretler/semboller içeren birçok Gi, Savaş Zırhı, Qipao, Eğitim Kıyafeti ve diğer kıyafet parçaları bulunmaktadır.
  • Xenoverse 2'de, Yamça'nın altında eğitim alırken, Gelecekteki Savaşçı'ya bir Gi yaptırmasını isteyip istemediği sorulur ve göğsünde "Kurt" (狼) kanji sembolü olan turuncu bir Gi düşündüğünü söyler (sadece öneride bulunur ve aslında Savaşçı'ya bahsettiği Gi'yi yapmaz).[1]
  • Xenoverse 2'deki Trendy Bikini ve Mayo kostümleri üzerinde görünen "Kaplumbağa" (亀) kanji sembolü, Usta Roşi'nin tasarımlarına karışmış olabileceğini gösteriyor; bu onun sapkınlığı ve bikinilerin biraz eksik tasarımı göz önüne alındığında mantıklı olabilir.

Referanslar[]

  1. 1,0 1,1 1,2 Dragon Ball Xenoverse 2, 2016
Advertisement