Dragon Ball Viki
Advertisement
"Süper Saiyan Mavisi" bu makalenin resmi Türkçe adı değildir, şu anda resmi bir çevirisi veya uygun bir adı olmadığı için kullanılmaktadır.

KrillinWorking

"YAPIM AŞAMASINDA"

Süper Saiyan Tanrısı Süper Saiyan (スーパーサイヤじんゴッドスーパーサイヤじん Sūpā Saiya-jin Goddo Sūpā Saiya-jin) olarak da bilinen Süper Saiyan Mavisi (スーパーサイヤじんブルー Sūpā Saiya-jin Burū), Süper Saiyan Tanrısı'nın gücünü ilk Süper Saiyan formuyla birleştiren bir formdur.

Bir Saiyan, Süper Saiyan Tanrısı'nın gücünü doğal halinde kullanmak için bir tanrıyla tanrısal ki eğitimi alarak, Süper Saiyan Tanrısı'nın Süper Saiyan versiyonu olan Süper Saiyan Mavisi'ni kullanmalarına olanak tanıyan tanrısallıkla güçlendirilmiş bir temel forma ulaşabilir ve bu form güç bakımından selefini aşar.[6][7] Süper Saiyan Tanrısı özel bir ritüel ile kolayca elde edilebilirken, Süper Saiyan Mavisi'nin böyle bir kısa yolu yoktur ve doğru şekilde kullanılabilmesi için kapsamlı bir şekilde antrenman yapılması gerekir.

Gerçekten ilahi bir statüye sahip olan Saiyanlar, Süper Saiyan Mavisi'nin bir çeşidi olan Süper Saiyan Rosé'a (mangada) veya daha basitçe standart Süper Saiyan'ın ilahi bir eşdeğerine (animede ve Dragon Ball Fusions'da) ulaşabilir.

Genel Bakış[]

Konsept ve Oluşturma[]

Dış Görünüş[]

Kullanım ve Güç[]

Tam Potansiyel[]

Geliştirme[]

Varyasyonlar[]

Süper Saiyan Rosé[]

Film Görünümleri[]

Video Oyunu Görünümleri[]

Önemsiz Şeyler[]

Galeri[]

Referanslar[]

  1. Dragon Ball Z: The Real 4-D at Super Tenkaichi Budokai, 2017
  2. Dragon Ball Fusions, 2016
  3. Dragon Ball Xenoverse 2, 2016
  4. Super Dragon Ball Heroes: World Mission, 2019
  5. Dragon Ball Legends, 2018
  6. "DBS 5. Manga Bölümü", 2015
  7. "DBS 25. Anime Bölümü"

Site Navigasyonu[]

Şablon:Saiyans Şablon:Gods Şablon:Earthlings

Advertisement