Dragon Ball Viki
Advertisement

Süper Kutsal Su (超聖水 Chōseisui), Karin Kulesi'nde bulunur ve Karin tarafından korunur. Sözde Süper Kutsal Su'ya ulaşmak için önce Karin'in üstesinden gelmeniz gerekir. Süper Kutsal Su'yun sizi daha güçlü kıldığı söylenir ancak sadece sıradan bir musluk suyundan oluşur. Güçlenmenin nedeni Karin ile savaşmaktır.

Genel Bakış[]

RoshiDrinksSacredWater

Genç Usta Roşi, Süper Kutsal Su'yu İçiyor

Dragon Ball'da, Karin'in elinde bulunan ve içen kişiyi inanılmaz derecede güçlü yapan bir Süper Kutsal Su efsanesi vardı; ancak su sadece musluk suyudur, kazanılan güç kuleye tırmanırken ve şişeyi Karin'den alırken yapılan egzersizden kaynaklanmaktadır. Dragon Ball'da Süper Kutsal Su'yu yalnızca birkaç karakter içmektedir.

Kami'nin Tanrı'nın Tapınağı'nda depolanan Süper Kutsal Su ilk olarak Garlic Jr. Destanı'nda Kami tarafından, Garlic Jr.'ın Dünya'daki neredeyse herkesi vampir kölelerine dönüştürmek için kullandığı Kara Su Sisi'ne karşı bir tedavi olarak kullanılmıştır.

KibitoKai&Pan&Satan

Dragon Ball GT'de Süper Kutsal Su ile Kibitoshin

Süper Kutsal Su, Dragon Ball GT'de bu sefer Kibitoshin tarafından tekrar kullanılır çünkü Dende ve Bay Popo, Baby tarafından kontrol edilir. Aynı zamanda da birkaç kişi dışında tüm Dünya nüfusunu Baby'nin zihin hapsinden kurtarmak için kullanılır.

Video Oyunu Görünüşleri[]

SacredWater(DB3)

Karin, Gokuden'de Goku'ya Süper Kutsal Suyu verir

Süper Kutsal Su, Famicom Jump: Hero Retsuden, Dragon Ball 3: Gokuden, Dragon Ball Z: Idainaru Son Goku Densetsu ve Dragon Ball: Origins 2'nin hikayesinde yer alır.

RRA14(ISGD)

Goku, Idainaru Son Goku Densetsu'da Süper Kutsal Suyu alır

Dragon Ball Z: Buu's Fury'de oyuncunun istatistiklerini 30 saniye boyunca büyük ölçüde artıran bir öğedir.

Önemsiz Şeyler[]

  • Karin'in, Ultra İlahi Su olarak bilinen Süper Kutsal Su'ya benzer bir şeye erişimi vardır. Süper Kutsal Su'yun aksine, Ultra İlahi Su, onu içen kişiye, yarattığı acıdan sağ çıkmaları halinde insanüstü güç ve hız kazandırıyordu.
  • Süper Kutsal Su, Kara Su Sisi'nin zıt kutbu olarak kabul edilebilir, çünkü Dragon Ball Z hikayesi Dünya'nın Garlic Jr.'ın onlar üzerindeki kontrolünden kurtulmasının başka bir yolunu göstermemektedir.

Galeri[]

Site Navigasyonu[]

Şablon:Gods

Advertisement