Dragon Ball Viki
Advertisement
All-majin buu

Majin Buu'nun birincil enkarnasyonları

Majin Buu (じんブウ Majin Bū, gerçek anlamı: "İblis Kişi Boo")'nun birçok formu vardır ve bunların hepsi aşağıda bağlantılıdır. Bununla birlikte, her formun farklı bir kişiliği ve hedefleri vardır, bu da onları aslında ayrı bireyler yapar. Majin Buu'nun tüm formları seride basitçe "Majin Buu" olarak anılır, ancak çeşitli formlar ortak adlarını çeşitli Dragon Ball Z video oyunlarından alır.

  • Çocuk Buu - Majin Buu'nun orijinal ve saf halidir.
    • Gelecekteki Çocuk Buu - Shin Budokai - Another Road'dan Çocuk Buu'nun gelecekteki karşılığıdır.
    • Xeno Majin Buu - Bilinmeyen bir zaman çizelgesinden Çocuk Buu'nun alternatif dünya karşılığıdır.
    • Klon Çocuk Buu - FighterZ'den Android 21 tarafından oluşturulan Çocuk Buu'nun klon kopyasıdır.
    • İri Buu - Çocuk Buu'nun Güney Yüce Kai'yi emmesinin sonucudur.
  • Masum Buu - Buu'nun ekranda görünen ilk formu ve Çocuk Buu'nun Büyük Yüce Kai'yi emmesinin sonucudur. Bu Buu, fiziksel olarak tamamen özdeş olan İyi Buu ve sıska Kötü Buu'ya bölündü.
    • İyi Buu - Masum Buu'nun vücudundaki tüm kötülükleri kovmasının ve saf iyiliğe dönüşmesinin sonucudur. Görünüşte Masum Buu ile aynıdır, ancak herhangi bir kötülükten yoksundur ve farklı bir yaşam formudur. Dragon Ball Online'a göre, daha sonra fiziksel olarak tamamen özdeş Bay Buu ve dişi Bayan Buu'ya ayrıldı.
      • Bay Buu - Majin ırkının erkek ve dişilerini yaratmak için İyi Buu'nun bölünmesinin erkek sonucudur.
      • Bayan Buu - Majin ırkının erkek ve dişilerini yaratmak için İyi Buu'nun bölünmesinin dişi sonucudur.
    • Kötü Buu - Masum Buu'nun vücudundaki tüm kötülüğü fiziksel biçimde kovmasının sonucudur.
    • Gelecekteki Masum Buu - Shin Budokai - Another Road'dan Masum Buu'nun gelecekteki karşılığıdır.
      • Gelecekteki İyi Buu - Shin Budokai - Another Road'dan İyi Buu'nun gelecekteki karşılığıdır.
      • Gelecekteki Kötü Buu - Shin Budokai - Another Road'dan Kötü Buu'nun gelecekteki karşılığıdır.
  • Süper Buu - Kötü Buu'nun İyi Buu'yu emmesinin sonucudur. O, Masum Buu ile aynı genel varlıktır, ancak Buu'nun kötülüğünün yeniden ortaya çıkması ve Büyük Yüce Kai'nin olumlu etkisinin üstesinden gelmesi nedeniyle tamamen farklı görünür ve davranır.
    • Gelecekteki Süper Buu - Shin Budokai - Another Road'dan Süper Buu'nun gelecekteki karşılığıdır.
  • Uub - Çocuk Buu'nun insan reenkarnasyonudur.
Advertisement