Dragon Ball Viki
Advertisement

KrillinWorking

"YAPIM AŞAMASINDA"

Bu makale teknik hakkındadır. Karar verme oyunu için Taş-Kağıt-Makas sayfasına bakınız.

Rehber: TekniklerSaldırı TeknikleriAcele Saldırı

Janken (ジャン拳 Jan Ken, gerçek anlamı: Taş, Kağıt, Makas), Büyükbaba Son Gohan ve Son Goku tarafından kullanılan bir Acele Saldırıdır.

Genel Bakış[]

Kullanıcı "Janken" diye bağırır, ardından saldırıya karşılık gelen bir isim verilir: "Gu", taşa eşittir ve güçlü bir yumruk olacaktır. "Choki", makasa eşittir ve gözlerde bir dürtme olacaktır. "Pa", kağıda eşittir ve açık bir avuç içi vuruşu olacaktır.

Kullanım[]

Janken scissors

Roşi, Goku'nun makasını engelliyor

Goku bu hareketi ilk olarak Usta Roşi'nin arkadaşı Kaplumbağa'yı yemek isteyen Haydut Ayı'ya karşı kullandı. Daha sonra onu Diablo Çölü'ndeki Yamça'da kullanır.

21. Tenkaiçi Budoukai'nin final maçında Goku, aslında taş kullandığında "kağıt" demesi Jackie Chun'un kafasını karıştırdı.

Goku, General Blue ile ilk dövüşüne kadar tekniği kullanmaya devam eder: Blue'nun gözlerine yapılan saldırının makas kısmını kullanır, bir fare tarafından serbest bırakıldıktan sonra psikokinetik yeteneklerini tekrar kullanmasını önler ve daha sonra Blue'yu bayıltan kaya kısmıyla mağara duvarına yumruklar.

Varyasyonlar[]

Video Oyunu Görünüşleri[]

Önemsiz Şeyler[]

Galeri[]

Referanslar[]

  1. Dragon Ball 3: Gokuden, 1989
  2. Dragon Ball Xenoverse, 2015
  3. 3,00 3,01 3,02 3,03 3,04 3,05 3,06 3,07 3,08 3,09 3,10 3,11 3,12 Dragon Ball Fusions, 2016
  4. Dragon Ball Xenoverse 2, 2016
Advertisement