Dragon Ball Viki
Advertisement

KrillinWorking

"YAPIM AŞAMASINDA"

"Saiyanlar bir kez daha gezegenime geliyorlar. 50 yıl gecikti, ama sonunda intikam benim olacak."
— "DBS 71. Manga Bölümü"nde Granolah

Granolah (グラノラ Guranora), Saiyan Ordusu tarafından yok edilen Cerealli ırkının hayatta kalan tek kişisidir ve daha önce Heeterlar tarafından kullanılan bir ödül avcısıdır.

İntikam arzusuyla motive olarak, tiran Frieza'yı öldürmek ve halkının intikamını almak için daha fazla güç kazanmaya çalışır. Heeterler tarafından, her iki tarafın da birbirini yok edeceği ve kimsenin kendi evrensel egemenlik hedefine karşı çıkmasına izin vermeyeceği umuduyla, kalan birkaç Saiyanla savaşması için manipüle edilir.

Hayatta Kalan Granolah Destanı'nın ana karakterlerinden birisidir, başlangıçta Son Goku ve Vegeta'ya karşı ana düşman olarak hareket eder ve daha sonra onların müttefiki olur.

Konsept ve oluşturma

Dış Görünüş

Kişilik

Yaşam Öyküsü

Arka Plan

Dragon Ball Super

Hayatta kalan Granolah Destanı

Güç

Yetenekler

Savaşlar

Önemsiz Şeyler

Galeri

Referanslar

  1. 1,0 1,1 1,2 Toyotarou interview. en.dragon-ball-official. Retrieved on Ağustos 1, 2022.
  2. "DBS 70. Manga Bölümü"
  3. DBHype's tweet on volume 16. twitter.
  4. "DBS 77. Manga Bölümü"
  5. [Namek Editorial] Showcasing Namekians from Throughout the "Dragon Ball" Manga!!. en.dragon-ball-official. Retrieved on Eylül 16, 2021.

Site Navigasyonu

Şablon:Heeter

Advertisement