Dragon Ball Viki
Advertisement

KrillinWorking

"YAPIM AŞAMASINDA"

Bu makale zaman değiştirilmeden önceki ana zaman çizelgesindeki Evren 10'dan Zamasu hakkındadır. Zamasu'nun diğer versiyonları için Zamasu (anlam ayrımı) sayfasına bakınız. Black isimli diğer karakterler için Black (anlam ayrımı) sayfasına bakınız.

Zamasu (ザマス Zamasu) olarak da bilinen Goku Black (ゴクウブラック Gokū Burakku), ancak genellikle Black (ブラック Burakku) olarak anılır, Zamasu'nun alternatif bir versiyonu ve Evren 10'daki değiştirilmemiş ana zaman çizelgesinden eski ustası Gowasu'ya hizmet eden eski bir Kuzey Kai ve Yüce Kai çırağıydı. Dragon Ball Super'in "Gelecekteki" Trunks Destanı'nın ana düşmanıydı.

Goku Black, Evren 6'yı ziyaret etti ve o evrendeki değiştirilmemiş ana zaman çizelgesinden Süper Ejder Toplarına gitti. Söz konusu zaman çizelgesinden Süper Şenlong'u çağırdı. Evren 7'deki değiştirilmemiş ana zaman çizelgesinden Goku ile bedenleri değiştirmek istedi ve Süper Şenlong, Goku Black'in dileğini yerine getirdi. Black Goku, alternatif bir muadili olan Gelecekteki Zamasu ile birlikte tüm ölümlüleri yok etmeye çalıştı.[1]

Gelecekteki Trunks'ın zaman çizelgesine geldiğinde, başlangıçta kendisinden Goku olarak bahsetti.[2] Ancak Black ve Goku'nun kıyafetleri arasındaki dikkat çekici stil ve renk farkı nedeniyle Gelecekteki Bulma tarafından kendisine "Goku Black" adı verildi. Böylece kendi kimliğini açıkladığında bile bu ismi kullanmaya devam etti.

Konsept ve oluşturma

Dış görünüş

Kişilik

Yaşam öyküsü

Arka plan

Dragon Ball Super

"Gelecekteki" Trunks Destanı

Dragon Ball Heroes

Yeni Uzay-Zaman Savaşı Destanı

Film

F'nin Dirilişi

Diğer Dragon Ball Hikayeleri

Dragon Ball Fusions

Xenoverse 2

Güç

Yetenekler

Video Oyunu Görünüşleri

Seslendirme Sanatçıları

Savaşlar

Goku Black Tarafından Öldürülen Karakterlerin Listesi

Önemsiz Şeyler

Galeri

Referanslar

  1. "DBS 57. Anime Bölümü"
  2. Dragon Ball Super, DBS 47. Anime Bölümü

Site Navigasyonu

Şablon:Saiyans Şablon:Gods

Advertisement