Dragon Ball Viki
Advertisement
"Gerçek Ultra İçgüdü" bu makalenin resmi Türkçe adı değildir, şu anda resmi bir çevirisi veya uygun bir adı olmadığı için kullanılmaktadır.

KrillinWorking

"YAPIM AŞAMASINDA"

Bu makale Goku'nun versiyonu hakkındadır. Gerçek Ultra İçgüdü olarak da anılan form için Mükemmelleştirilmiş Ultra İçgüdü sayfasına bakınız. Diğer kullanımlar için Ultra İçgüdü (anlam ayrımı) sayfasına bakınız.

Rehber: TekniklerDesteleyici TekniklerDönüşüm

"Bu Ultra İçgüdü'nün çalışması için kalbimin sakin ve huzurlu olmasına ihtiyacım var. Ama bu formda, duygularımı benim için çalıştırabilirim. Ve inan bana... Kalbim şimdi sakin değil."
Son Goku, Gerçek Ultra İçgüdü'yü Gas'a "DBS 85. Manga Bölümü"nde mükemmelleştirilmiş varyasyonu üzerinden nasıl kullandığını açıklıyor

Goku'nun Gerçek Ultra İçgüdü'sü (真身勝手の極意 Shin Migatte no Goku'i),[2] Ultra İçgüdü'nün duygusal olarak yönlendirilen bir biçimi ve ayrıca Ultra İçgüdü İşareti'nin Son Goku'ya özgü geliştirilmiş bir versiyonudur.[3][4][5]

Genel Bakış[]

Dış Görünüş[]

Kullanım ve Güç[]

Galeri[]

Referanslar[]

  1. DBS Interval Special.
  2. "Released in V Jump's Super-Sized September Edition! Check Out the Story So Far in Dragon Ball Super!": İngilizce. / Japonca.
  3. Limited-Time Sneak Peek at Dragon Ball Super Chapter 86's Storyboard! Get a Preview of the Chapter Releasing in V Jump's Super-Sized September Edition!.: Archived from original at DB Official Site.
  4. Toyotarou interview. dragon-ball-official. Retrieved on Ağustos 8, 2022.
  5. The only interesting tidbits I could find from this month's "Interval Special".. Twitter. Retrieved on Kasım 17, 2022.

Site Navigasyonu[]

Şablon:Gods Şablon:Saiyans

Advertisement