Dragon Ball Viki
Advertisement

Evrenimiz (我々の宇宙 Wareware no Uchū) olarakta bilinen Evren 7 (だいなな宇宙うちゅう Dai-Nana Uchū) Dragon Ball serisindeki on iki evrenin yedincisidir. Gezegenleri, yıldızları, galaksileri (kaynağa bağlı olarak dört veya sayısız)[1][2][3], galaksiler arası uzayın içeriğini ve tüm madde ve enerjiyi içerir. Evren 6 ile ikiz evrendir ve bağlantılıdır.

Bu evren, Goku ve diğerlerinin Evren 7 ile Evren 6 arasındaki tarafsız alana gittiği Dragon Ball Super'deki Evren 6 Destanı, Evren 7 ve Evren 10 arasında geçen "Gelecekteki" Trunks Destanı ve Zeno Fuarı için Zeno'nun Sarayı'nda ve on iki evrenden sekizi arasında Güç Turnuvası için Boş Alem'de gerçekleşen Evrende Hayatta Kalma Destanı hariç tüm Dragon Ball serisinin geçtiği yerdir. Evren 7 ayrıca, Zeno ve Gelecekteki Zeno'ya göre ölümlü seviyesi ölçeğinde 3.18 olarak alttan ikinci sırada yer alır. Mangada Evren 7, silinen evrenleri yeniden canlandırma istekleri nedeniyle artık ölümlü seviyesi ölçeğinde alttan üçüncü sırada yer alır.[4]

Evren 7'nin Yıkım Tanrısı Beerus, Yüce Kai'si Shin ve Rehber Melek'i Whis'tir.

Evren 7'deki Yerler[]

DBUniverse (SuperExcitingGuides)

Dragon Ball Evreninin haritası

Dragon Ball serisinin geçtiği evrenin iki çeyreği Kuzey Alanı ve Güney Alanı'dır; her biri kendi içinde sayısız galaksi içerir,[2] ancak her birinde sadece bir galaksi görülür. Bu, Dünya'nın bulunduğu evrendir. Majin Buu tarafından aylardan tüm galaksilere kadar varoluşun büyük bir kısmı uzun zaman önce yok edildiğinden, şiddetli ve çalkantılı bir geçmişe sahiptir.[5] Dragon Ball Super'in Evrende Hayatta Kalma Destanı'nda Shin, Evren 7'de ölümlü yaşama sahip yalnızca 28 gezegen olduğunu ortaya koyar (Shin'in birkaç önemli kavram hakkında bilgi eksikliği göz önüne alındığında, bu sayının yanlış olması ve Shin'in fark etmediği daha birçok gezegen olması mümkündür). Sadala, Vegeta ve Namek gibi gezegenler hala varken bu sayı başlangıçta daha yüksekti ve sonuncusunun yerini Yeni Namek aldı. Bu evrenin sakinlerinin çoğu işgalciler tarafından yok edildi, özellikle de üzerinde yaşam olan 320 gezegen on milyon yıl önce Moro tarafından yok edildi. Daha yakın zamanlarda, Frieza Kuvveti, onları sömürgeleştirilmek üzere satmak için soykırım yapma endüstrisini yaptı.

Dragon Ball Super gibi yeni materyaller, evrenin sayısız galaksi içerdiğini belirtirken, bazı eski materyaller sadece dört galaksi olduğunu belirtir.[6][7][8]

Evren 7, Güç Turnuvası'na katılan evrenler arasında en düşük ikinci ölümlü seviyesine sahiptir.

Diğer evrenlerin aksine, tarihinin çeşitli noktalarında birden fazla aktif Yüce Kai'ye sahipti. Ancak, Majin Buu'nun saldırısı bu sayıyı azalttı ve Shin ve Eski Yüce Kai'yi hayatta kalan tek kişi olarak bıraktı (bazı medyada Chronoa ve Aeos'ta).

Tanrılar[]

U07

Evren 7'den Tanrılar: Whis, Shin ve Beerus

Muhafızlar[]

  • Konatslı Büyücü (Konats)
  • Önceki Neslin Kami'si (Dünya)
  • Kami (Dünya)
  • Dende (Dünya)

Ölümlüler[]

Evren 7'deki Irklar[]

Ana makale: Irkların Listesi

Önemsiz Şeyler[]

Galeri[]

Ayrıca bakınız[]

Referanslar[]

  1. Kanzenshuu's collection of notes on the galaxies of Dragon Ball. kanzenshuu.
  2. 2,0 2,1 Dragon Ball Super
  3. Daizenshuu 4, 1995
  4. Dragon Ball Super, DBS 42. Manga Bölümü
  5. Chouzenshuu 1, 2013
  6. Daizenshuu 7, 1996
  7. Dragon Ball: Super Exciting Guide
  8. TV Anime Guide: Dragon Ball Z Son Goku Densetsu

Site Navigasyonu[]

Şablon:Universe Şablon:Other World

Advertisement