Dragon Ball Viki
Advertisement

Efsanevi Süper Saiyan, Saiyan tarihinde bahsedilen ve 1000 yıl önce ortaya çıkan önceki Süper Saiyan tarafından kullanılan efsanevi dönüşümdür. "Efsanevi Süper Saiyan" aslında Yamoshi'nin efsanesinden kaynaklanan Süper Saiyan ve Süper Saiyan Tanrısı formlarıdır.

Diğer birkaç formun efsaneden gelen form olduğuna inanılır.

  • Sözde Süper Saiyan: Kral Kai tarafından efsanedeki form olarak tanımlanan Süper Saiyan gücünün bir tezahürüdür.
  • Efsanevi Süper Saiyan: İlk Süper Saiyan durumunun son halidir. Efsanelerdeki formun tanımına uyması nedeniyle efsanevi Süper Saiyan olduğu düşünülmektedir.
    • Süper Saiyan C-tipi: Efsanevi Süper Saiyan, tam güçte değilken oluşur.
    • Efsanevi Süper Saiyan 2: İkinci Süper Saiyan durumunun son halidir. Efsanevi Süper Saiyan formuna hakim olunarak elde edilir.
    • Efsanevi Süper Saiyan 3: Üçüncü Süper Saiyan durumunun son halidir.
  • Altın Büyük Maymun: Büyük Maymun'un Süper Saiyan'a dönüşmesinin sonucudur. Efsanelerdeki formun tanımına uyması nedeniyle efsanevi Süper Saiyan olduğu düşünülmektedir.
    • Süper Saiyan 4: Efsanevi Süper Saiyan da olabilecek bir formdur.

Birkaç Saiyan, Efsanevi Süper Saiyan olarak anılır:

  • Yamoshi, 1000 yıl önce ortaya çıkan son Efsanevi Süper Saiyan olarak bilinir.
  • Son Goku, franchise'da birçok kez efsanevi "Süper Saiyan" olarak anılır:
    • "Frieza Destanı"nda, Vegeta Frieza'ya karşı kaybederken Goku'nun vizyonunda göründüğünde, Frieza'nın efsanevi Süper Saiyan'ın (yani Goku) "tek bir baskın korkusu" nedeniyle Goku'yu yok etmek istediğinde ısrar eder. Ayrıca, Süper Saiyan Goku'nun Frieza'yı yenmesi üzerine, Namek Gezegeni yıkıma yaklaşırken tiran, efsanevi Süper Saiyan'ın ölmekte olan bir gezegeni yenemeyeceği konusunda alay eder.
    • Dragon Ball Z: Budokai'de Frieza'ya karşı Süper Saiyan'ı ilk kez üstlendiği sahnede, Dragon Ball Z: Budokai Tenkaichi 3'te "Efsanevi Süper Saiyan" ve Dragon Ball Z: Battle of Z için bir kupa, Goku'yu "Efsanevi Süper Saiyan" olarak atıfta bulunur.
    • Dragon Ball Super'de Goku Black, Goku'nun gücüne ilk çekişmelerinden itibaren tanık olduktan sonra Goku'dan efsanevi Süper Saiyan olarak bahseder.
  • Broly, çoğunlukla "Efsanevi Süper Saiyan" olarak anılır.
  • Dragon Ball Z: F'nin Dirilişi ve Dragon Ball Super'de, Süper Saiyan Mavisi formuna dönüştükten sonra Vegeta kendisinin de (Goku gibi) efsanevi Süper Saiyan'a dönüşebileceğinden bahseder.
  • "DBS 38. Manga Bölümü"nde Kale, Evren 6'nın Efsanevi Saiyan'ı olarak anılır.
  • Dragon Ball: Raging Blast'ta, Vegeta'nın bir rüyada birden fazla Süper Saiyan'la savaştığı varsayımsal senaryosunda, efsanevi Süper Saiyan'a dönüşen tek kişinin kendisi olması gerektiğini belirtir.
  • Dragon Ball: Raging Blast 2'de yetişkin Son Gohan, Turles ile savaşırken, Süper Saiyan dönüşümünden efsanevi olarak bahseder.
  • Dragon Ball GT: Transformation'da Dr. Myuu, Goku, Pan ve Trunks'ı yakaladıktan sonra "efsanevi Süper Saiyanlar!" olarak adlandırır.
  • Dragon Ball Z: Extreme Butōden'in Macera Modunda Yüce Kai, Goku'ya, Omega Şenlong'un Eksi Enerji kullanımının neden olduğu zaman ve uzay bükülmesini geri almak için Siyah Yıldızlı Ejder Toplarındaki Eksi Enerjiyi mühürlemeleri gerektiğini bildirir, ama bunu yapabilmek için bir Efsanevi Saiyan'ın gücüne ihtiyaçları vardır. Daha sonra Efsanevi Saiyan'ın gücünün aslında Süper Saiyan Tanrısı formu olduğu ortaya çıkar.
Advertisement