Dragon Ball Viki
Advertisement

KrillinWorking

"YAPIM AŞAMASINDA"

Bu makale "Efsanevi Süper Saiyan" olarak anılan, normal Saiyanlar tarafından erişilemeyen kontrol dışı form hakkındadır. Şeytani Saiyanlar tarafından erişilebilir form için Kontrol Dışı sayfasına bakınız. Standart Süper Saiyan formunun ustalaşmış versiyonu için Süper Saiyan Tam Güç sayfasına bakınız. "Efsanevi Süper Saiyan" olduğu düşünülen diğer formlar için Efsanevi Süper Saiyan (anlam ayrımı) sayfasına bakınız.

Mangada[7] sadece Efsanevi Saiyan (伝説のサイヤ人 Densetsu no Saiya-jin) olarak bilinen Efsanevi Süper Saiyan (伝説の超サイヤ人 Densetsu no Sūpā Saiya-jin), her bin yılda bir[7] kullanıcıların yanında ortaya çıkan son derece güçlü ve nadir bir Süper Saiyan dönüşümüdür.[8] Bir Öfkeden Deliye Dönmüş[9] durumunda, bu dönüşüm görünüşte sonsuz bir enerji kaynağına sahiptir.

Broly'nin Süper Saiyan dönüşümleri dalının Süper Saiyan B-tipi'dir (スーパーサイヤじんビータイプ Sūpā Saiya-jin Bī Taipu) ve dereceli formlardan ve 2. ve 3. seviyelerden farklı şekilde gelişmiş bir Süper Saiyan'dır.[10] Aynı zamanda standart Süper Saiyan[11] formunun Son Formu'dur ve güçlendirilmiş bir versiyonudur[12] ancak bir kaynak onu ilk Süper Saiyan formunun güçlendirilmiş bir versiyonu olan Süper Saiyan Üçüncü Aşama olarak değerlendirmiştir.[13] Vegeta bu durumun bir Süper Saiyan'ın "gerçek formu" olabileceğini belirtir.[14]

Efsanevi Süper Saiyan, eski bir Saiyan folklorunda[15] bahsedilen muazzam güce sahip bir varlıktır ve Broly'nin formu, kullanıcının efsanedeki Süper Saiyanlara[10] benzer şekilde yıkım ve katliam sevgisi nedeniyle "Efsanevi Süper Saiyan" olarak anılır ve belki de bu içgüdüsel formun efsanelerde bahsedilen gerçek Süper Saiyan olduğu belirtilir.[12] Bu bir Saiyan'ın gerçek görünümü ve biçimidir.[16]

Video oyunlarında, Broly'nin Dragon Ball Super versiyonu tarafından kullanıldığında genellikle ilk aşamasında sadece Süper Saiyan ve tamamen cüsseli olduğunda Tam Güç Süper Saiyan olarak anılır.[17][18][19][20][21] Kale'nin kullanımında ise Süper Saiyan Öfkeden Deliye Dönmüş olarak bilinir.

Bu formun anime versiyonunun ek materyalinde, standart Süper Saiyan formuyla ilişkili olarak Kale'nin Süper Saiyan 2'si (スーパーサイヤじんツー Sūpā Saiya-jin Tsū) olarak adlandırılır.[22][23][24]

Genel Bakış[]

Konsept ve Oluşturma[]

Dış Görünüş[]

Medya genelinde farklı tasvirler[]

Kullanım ve Güç[]

Dragon Ball Z[]

Dragon Ball Super[]

Dragon Ball Heroes[]

Geliştirme[]

Kontrollü[]

Güç Merkezi[]

Tam Güç[]

Daha Yüksek Seviyeler[]

Melez Durumlar[]

Füzyon[]

Geliştirilmiş Kara Büyü[]

Geliştirilmiş Kara Ki[]

Video Oyunu Görünüşleri[]

Önemsiz Şeyler[]

Galeri[]

Referanslar[]

  1. Dragon Ball Z: Budokai 3, 2004
  2. Dragon Ball Z: Shin Budokai, 2007
  3. V-Jump, Broly (DBS)'nin formunu "Efsanevi Süper Saiyan" olarak adlandırıyor 1. 2.
  4. Xenoverse 2: Parallel Quest 128 "Legendary Super Saiyan Smackdown" and 132 "The Ultimate Legendary Super Saiyan"
  5. Broly ve Kale comic
  6. 6,0 6,1 Dragon Ball Fusions, 2016
  7. 7,0 7,1 "DBS 38. Manga Bölümü"
  8. Ep111 to 114 previews. pbs.twimg.
  9. Kale konsept çizimi.
  10. 10,0 10,1 Supplemental Daizenshuu, 1996
  11. Trunks anime comics - "Super Saiyan" section
  12. 12,0 12,1 Daizenshuu 7, 1996
  13. Dragon Ball GT: La Revista Oficial.
  14. "DBS 100. Anime Bölümü"
  15. Dragon Ball Z: Buu's Fury, 2004
  16. Dragon Ball Z: Dokkan Battle, 2015
  17. SSFP Broly. Twitter (July 20, 2018).
  18. Herms' tweet on the Broly website. Twitter (August 10, 2018).
  19. SSFP Broly
  20. Dragon Ball Xenoverse 2, 2016
  21. DRAGON BALL: THE BREAKERS – 1st Anniversary Special Live Stream. Youtube. Retrieved on Ekim 27, 2023.
  22. SS2 Kale çizimi
  23. Dragon Ball Carddass (Card)
  24. Dragon Ball Z: Dokkan Battle Kart. Sprite.

Site Navigasyonu[]

Şablon:Saiyans Şablon:Demon

Advertisement