Dragon Ball Viki
Advertisement

Eğitim Adası[2] (修行の島), Kame House'un güneyinde bir adadır. Usta Roşi'nin öğrencilerini eğitime götürdüğü yer burasıdır çünkü küçük adası onların ihtiyaçlarını karşılamak için yeterli değildir. Usta Roşi, evini kapsülle izole edilmiş küçük adasından bu büyük adaya taşır.

Genel Bakış[]

Dragon Ball Fighters DB Ep 18 001

Eğitim Adası'ndaki Kame House

Ada çok büyüktür ve birçok insanla doludur. Adada birçok hayvanın yaşadığı bir orman bulunur; Usta Roşi, Son Goku ve Kuririn'in bulması için bu ormana bir taş fırlatır.

Goku ve Kuririn, 21. Tenkaiçi Budoukai'den önce, tüm adaya süt dağıtmak, tarla sürmek, yüzmek, arılardan kaçmak ve okul ödevleri gibi eğitim yaparak çok zaman harcarlar, bu aslında kaslarını ve zihinlerini aynı anda güçlendirmeye yardımcı olur. Kuririn oraya Yamça ile döner ve 22. Tenkaiçi Budoukai'den önce antrenman yaparlar.

Süt dağıtım eğitimi sırasında, Goku ve Kuririn çöl, kutupsal ve diğer birkaç farklı iklimde süt taşırken gösterilmiştir.

Video Oyunu Görünüşleri[]

Dragon Ball: Advanced Adventure'da, üzerinde Roşi'nin imzası olan kayayı bulmak için Goku ve Kuririn arasındaki rekabeti yeniden canlandırılır.

Dragon Ball: Origins'te Roşi, eğitimleri için Goku ve Kuririn'i buraya getirir. Özellikle, ada halkına terör estiren dev bir yengeci yenmelidirler.

Dragon Ball Online'da Yıl 821'de Kuririn, Goku ile birlikte çocukken eğitim aldıkları Eğitim Adası'nda Yeni Kaplumbağa Okulu'nu kurar. Kuririn tarafından rekabetçi ruhunun bir ifadesi olarak seçildiği öne sürülür. Bu tür inançlar, Kuririn'in ölümünden sonra bile "Kaplumbağa Keşiş" sınıfının üyeleri tarafından taşınmaya devam eder.

Training Island Arrival

Attack of the Saiyans'ta Eğitim Adası mağarası

Dragon Ball Z: Attack of the Saiyans'ta, canavarların bulunduğu ilk alan olarak yer alır ve bir mağara olarak gösterilir.

Referanslar[]

  1. Dragon Ball Online, 2010
  2. Dragon Ball Z: Attack of the Saiyans, 2009

Site Navigasyonu[]

Şablon:Earth

Advertisement