Dragon Ball Viki
Advertisement

Destekleyici Teknikler Dragon Ball serisinde yer alan, kullanıcıya veya arkadaş(lar)ına bir dövüşte yardımcı olmak için kullanılan tekniklerdir. Az sayıda Destekleyici Teknik vardır ancak bunlar seride önemli ve akılda kalıcıdır.

Genel Bakış[]

Destekleyici Tekniğe örnek olarak Çaozu ve General Blue tarafından kullanılan Telekinezi tekniği verilebilir. İlk olarak Dragon Ball'da General Blue'nun Son Goku, Kuririn ve kendisi arasındaki dövüşte kullandığı yerde görülür. Bunu Goku'yu yere sermek ve böylece ona açıkça saldırabilmek için kullanır. Ancak Goku sonunda bundan kurtulur. Daha sonra 22. Tenkaiçi Budoukai'de Çaozu'nun Kuririn ile yaptığı maçta kullandığı ve Kuririn'e dokunmadan doğrudan ona saldırdığı görülür. Turnuvanın ilerleyen zamanlarında, Goku'nun Ten'e karşı maçı sırasında, Çaozu'ya Tsuru-Sennin tarafından Goku'yu defalarca felç etmesi ve telekinezisiyle onu yerinde tutması emredilir. Ancak Ten bunu fark eder ve Çaozu'ya bunu durdurmasını söyler. Telekinezi, Frieza'nın Namekli Ejder Toplarını hareket ettirirken görüldüğü gibi cansız nesneleri hareket ettirmek için de kullanılabilir.

Advertisement