Dragon Ball Viki
Advertisement

KrillinWorking

"YAPIM AŞAMASINDA"

Bu makale Broly'nin ana boyuttaki yeni versiyonu hakkındadır. karakterin başka bir boyuttaki orijinal versiyonu için Broly sayfasına bakınız. Diğer kullanımlar için Broly (anlam ayrımı) sayfasına bakınız.

Broly (ブロリー Burorī), güçlü bir Saiyan mutantı ve Paragus'un oğludur. Her 1000 yılda bir ortaya çıkan şeytani Saiyan savaşçıları olan Evren 7'nin Efsanevi Süper Saiyanlarının en sonuncusudur. Prens Vegeta'nınkini aştığı söylenen güç seviyesi nedeniyle, Kral Vegeta tarafından Vampa gezegeninde mahsur bırakıldı ve 48 yıl sonra Frieza Kuvveti'nden Cheelai ve Lemo tarafından kurtarılana kadar burada babası tarafından büyütüldü.

Dragon Ball Z filmlerindeki muadilinin aksine Broly, arkadaşlarını ve sevdiklerini derinden önemseyen, sadece şiddetli bir savaşa girdiğinde içindeki vahşi içgüdüleri serbest bırakan, gerçekten sessiz ve içine kapanık bir Saiyan'dır. Başlangıçta Dragon Ball Super: Broly'nin ana kahramanı ve yanlış yönlendirilmiş ana düşmanı olarak hizmet veren Broly, o zamandan beri diğer Saiyanlar Son Goku ve Vegeta'nın en yeni rakibi haline geldi.

Genel Bakış

Konsept ve Oluşturma

Dış Görünüş

Kişilik

Yaşam Öyküsü

Arka Plan

Dragon Ball Super

Broly Destanı

Galaktik Devriye Mahkumu Destanı

Süper Kahraman Destanı

Film Görünüşleri

Broly

Super Hero

Diğer Dragon Ball hikayeleri

Dragon Ball Legends

Güç

Yetenekler

Video Oyunu Görünüşleri

Seslendirme Sanatçıları

Savaşlar

Önemsiz Şeyler

Galeri

Referanslar

  1. Cipher'ın Broly (Tam Güç) kartı hakkındaki tweet'i. Twitter (October 26, 2018).
  2. Tweet by Ajay on the summary. Twitter (October 14, 2018).

Site Navigasyonu

Şablon:Saiyans Şablon:PTO

Advertisement