Dragon Ball Viki
Advertisement

Boş Alem (無の界 Mu no Kai), Boşluk Dünyası olarak da bilinir, çoklu evrenin dışında, kelimenin tam anlamıyla hiçbir zaman veya mekan içermeyen izole bir yerdir ve sonsuz bir boşluktur. Dövüşçüler güçlerinin tamamını kullanmak için boşluktan yararlanabildikleri için, Boş Alem Güç Turnuvası'nın ortamıdır.

Genel Bakış[]

Büyük Rahip, Güç Turnuvası'nın ortamı olarak Boş Alem'i adlandırır. Her evrenden Yıkım Tanrıları, Melekler ve Yüce Kailer, Büyük Rahip, Zeno ve Gelecekteki Zeno ile birlikte kendi evrenlerindeki dövüşçülerinin maçlarını izlemek için toplanırlar. Turnuva ilerledikçe arka plan gökyüzü koyu-yeşile dönüşür[1][2] (animede Büyük Rahip, turnuvanın kalan süresini belirtmek için değiştirdi; 24 dakika). Turnuvanın son dakikalarında bir enerji saldırısı, gökyüzünün bir kez daha koyu mor ve mavi tonlar ile arenayı aydınlatan parçacıklar ile daha tipik bir uzay temasına dönüşmesine neden olur.; anime'de Top, Yıkım Tanrısı Modu durumuna ulaşarak, arka planı bir kez daha değiştiren Yıkım Enerjisi'ni serbest bırakırken,[3] mangada Goku ve Vegeta'nın Süper Tam Güç Jiren'e karşı Kamehameha/Gama Patlaması Flaşı kombosu değişime neden oluyor.[4]

Video Oyunu Görünüşleri[]

  • Dragon Ball Xenoverse 2

Xenoverse 2'de Extra Pack 4 DLC'sinin bir parçası olarak Boş Alem, Güç Turnuvası Arenası aşamasının bir parçası olarak görünür. Etap, çevrimdışı veya çevrimiçi savaşta etap seçildiğinde Zeno ve Gelecekteki Zeno'nun yorum sağlayacağı benzersiz bir özelliğe sahiptir. Etap tek bir paralel görevde ortaya çıkıyor Yeni Paralel Görev: "Nihai Efsanevi Süper Saiyan" Kefla ve Cabba'nın Broly ve Zaman Devriyesi tarafından uzay etabından kapısına eriştiklerinde savaştığı yer. Zeno ve Gelecekteki Zeno'nun yorumu paralel görev sırasında mevcut değildir.

Galeri[]

Referanslar[]

  1. "DBS 111. Anime Bölümü"
  2. "DBS 38. Manga Bölümü"
  3. "DBS 125. Anime Bölümü"
  4. "DBS 42. Manga Bölümü"
Advertisement