Dragon Ball Viki
Advertisement

Aru Köyü, Dragon Ball serisinde Oolong tarafından terörize edilen Dünya üzerindeki küçük bir kırsal köydür.

Genel Bakış[]

Köy, kovboy tarzı kıyafetler giyen ve Yerli Amerikalılar gibi giyinen insanların çeşitliliğine sahiptir.

Son Goku ve Bulma'nın Oolong ile ilk tanıştığı yerdir. Oolong, köye terör estirir ve genç kızları köyün hemen dışındaki malikanesinde çalışmaya götürür. Köy sakinleri, Goku'ya bir Ejder Topu karşılığında (Altı Yıldızlı Top) Oolong'u yakalatır. Yakalandıktan sonra Oolong, tüm ebeveynlerin kızlarını geri almasını sağlar ve Bulma, onu yolculuklarına çıkarır.

Önemli sakinleri[]

  • Oolong (Eskiden)
  • Rahip Sherman
  • Pocawatha
  • Paozu Nine
  • Johnny
  • Johnny'nin Annesi
  • Sarah
  • Sarah'ın Annesi
  • Alexi
  • Alexi'nin Babası
  • Küçük Çiçek
  • Küçük Çiçek'in Babası

Video Oyunu Görünüşleri[]

Aru Köyü, Nintendo Entertainment System'daki Dragon Ball: Shenron no Nazo'nun ikinci seviyesidir.

Köy ayrıca Dragon Ball 3: Gokuden ve Dragon Ball Z: Super Gokuden: Totsugeki-Hen'de de ziyaret edilmektedir. İkinci oyunda, Yang Yang Köyü (ヤンヤン村) olarak anılır.

Aru Köyü, Dragon Ball: Advanced Adventure'da Oolong'un Köyü olarak görünür. Bu aşamada, Kintoun'daki Goku, Oolong'u yarasa ve roket formlarında yenmek zorundadır.

Dragon Ball: Origins'de Goku, Aru Köyü'ndeki Ogre formunda Oolong'u yenmek zorundadır.

Önemsiz Şeyler[]

  • Japonca'da Aru "belirli", "bazı" veya sadece "bir" anlamına gelir. Bu nedenle Aru Köyü "Bazı Köy" anlamına gelir. Köyün adı, İki Yıldızlı Ejder Topunun Japonca adı olan Aruşinçuu'dan da geliyor olabilir.

Galeri[]

Site Navigasyonu[]

Şablon:Earth

Advertisement