Dragon Ball Viki
Advertisement

Çiçi'nin annesi (チチの母 Chi Chi no Haha), Öküz İblis Kral'ın karısıdır.[3] Birkaç kez bahsedilmesine rağmen, tek görünüşü, kocasının elinde oturduğunu ve yeni doğmuş bebekken Çiçi'yi tuttuğunu gösteren "DB 149. Anime Bölümü"nde görülen bir tablodur.

Dış Görünüş[]

Chichismomspicture

İçinde bulunduğu tablo

Resimde Çiçi'nin annesinin yüzü süslemelerle kapatıldığı için gösterilmez ancak kızı Çiçi ile aynı saç stiline sahip olduğu ve büyüdüğünde de Çiçi gibi giyindiği görülür. Altında mor pantolon, pembe çorap ve ayakkabı bulunan turkuaz bir cheongsam giydiği gösterilir. Onu gösteren tabloda, Öküz İblis Kral'ın eline benzer boyuttadır.

Yaşam Öyküsü[]

Tava Dağı alev almadan önce Öküz İblis Kral ve Çiçi ile birlikte yaşadı. Kızının doğduğu yıl bir hastalıktan öldü.[1] Gelinliği, onu hatırlamak için geriye kalan tek şey oldu.[3] Yıl 756'da Öküz İblis Kral, Çiçi'nin Goku ile kendi düğünü için annesinin gelinliğini giymesine izin verdi. Ancak Tava Dağı, Öküz İblis Kral'ın Kalesini tehlikeye atarak elbiseyi alevlerden korumaya zorlarken, Çiçi ve Goku yangını söndürmek için çalıştılar ve bu da onları yangının kaynağı olan Sekiz Bölmeli Fırına yönlendirdi. Çiçi daha sonra Goku ile olan düğünü sırasında annesinin gelinliğini (Öküz İblis Kral'ın çabaları sayesinde kurtuldu) giydi.

Teçhizat[]

  • Gelinlik - Kişinin düğün gününde giydiği resmi bir elbise. Ölümünden sonra kocası tarafından saklanan ve sonunda kızına geçen bir hatıra.

Video Oyunu Görünüşleri[]

Çiçi'nin annesi, Dragon Ball Z: Attack of the Saiyans'taki Öküz İblis Kral'ın kalesindeki tabloda da görülür.

Önemsiz Şeyler[]

  • World Mission'da, kahraman Beat'in Goku ve Çiçi'nin soyundan geldiği ortaya çıkar, ancak Beat'in Gohan ve Pan'ın soyundan mı yoksa Goten'in soyundan mı geldiği belirtilmemiştir. Bununla birlikte, Goku ve Çiçi'nin soyundan gelen Beat, Öküz İblis Kral ve karısının da soyundan gelecekti.
    • Ek olarak Victory Mission mangasında, Beat'in annesi görünüş ve kişilik olarak Çiçi'ye güçlü bir şekilde benzemektedir, bu da Beat'in anne soyundan Son ailesinden geldiğini ima eder; eğer durum buysa, Beat'in annesi de Öküz İblis Kral ve karısının soyundan gelir. Ancak Beat'in annesinin, Victory Mission'un sürekliliğinde yaptığı gibi World Mission'un sürekliliğine bakıp hareket edip etmediği doğrulanmadı.

Referanslar[]

  1. 1,0 1,1 Daizenshuu 7, 1996
  2. Super Dragon Ball Heroes: World Mission, 2019
  3. 3,0 3,1 Dragon Ball, "DB 149. Anime Bölümü"

Site Navigasyonu[]

Şablon:Earthlings

Advertisement