Dragon Ball Viki
Advertisement
"Çekirdek Kişi" bu makalenin resmi Türkçe adı değildir, şu anda resmi bir çevirisi veya uygun bir adı olmadığı için kullanılmaktadır.

KrillinWorking

"YAPIM AŞAMASINDA"

Çekirdek İnsanlar (芯人 Shin-jin), Çekirdek Dünyası'ndan bir varlık ırkıdır. Çekirdek İnsanlar, tüm Kai ve Yüce Kai'nin kendi rolleri verilmeden önce geldikleri gerçek ırktır. Genellikle saçları, sivri kulakları ve kendine özgü kıyafetleri ile insansı bir görünüme sahiptirler. Gezegenleri bir seferde kabaca 80 Çekirdek İnsandan oluşan bir nüfusa sahiptir. Dragon Ball Fusions'da, Dünya Dışı ırkının bir parçası olarak kabul edilirler.

Genel Bakış[]

FourKais

Dört Çekirdek Kişi (Dört Kai)

Çekirdek İnsanlar, Kaiju'dan yetişen, erkek ve dişi olarak görünen büyülü meyvelerden doğarlar. Ortalama Çekirdek Kişi, herhangi bir eğitim almamış normal varlığınkinden çok daha fazla özel yeteneklere sahiptir. Çekirdek İnsanlar, kale-gibi bir okulda çeşitli şeyler okuyarak rahat bir yaşam sürerler. Bir Çekirdek Kişi'nin ömrü kabaca 75.000 yıldır, ancak altın büyülü meyvelerden doğanlar birkaç milyon yıl yaşayabilir.

ShinjinTypeBirth(SEG)

Super Exciting Guide'de Çekirdek İnsanlar

Kai gezegenlerindeki Kailerden biri öldüğünde, Çekirdek İnsanlar Kai'nin yerini kimin alıp yeni bir Kai olacağını seçmek için kendi aralarında kura çekerler. Bununla birlikte, Yüce Kailer, yalnızca özellikle nadir bulunan bir özel altın meyveden doğan Çekirdek İnsanlar arasından seçilir. Bununla birlikte, Tokitoki'yi bir yetişkine dönüştürdükten sonra Zamanın Yüce Kai'si olan Chronoa'da gösterildiği gibi, bir Kai'nin Yüce Kai konumuna ulaşması mümkündür. Ek olarak, Gowasu başlangıçta Zamasu'yu Yüce Kai olmak için eğitiyordu ve kısaca onu geçici bir Yüce Kai yaptı, böylece bir Zaman Yüzüğü kullanabildi ve Babarili'nin bir tür olarak nasıl ilerlediğini gözlemlemek için geleceğe 1000 yıl seyahat edebildiler. Dragon Ball Heroes için Tanrı Görevi 3 (TG3) Fragmanında, Wairu, Fen ve Zen, Chronoa'nın altında Zaman Devriyesi'nin üyeleri olarak Chronoa ile birlikte çalışırlar ve Zaman Devriyesi'nin Karanlık İmparatorluk'tan Maskeli Saiyan ve Mira ile savaşında Beat, Note ve Xeno Trunks'u yedeklemek için onları İblis Alemi'ne getirirler.

Tüm Çekirdek İnsanlar keskin sivri kulaklara sahiptir. Sıradan meyveden doğan Çekirdek İnsanlar, insansı bir görünüme sahiptir, ancak görünüşleri insanlardan ve altın meyve Çekirdek İnsanlardan farklıdır ve bazen bıyık gibi özelliklere sahiptirler. Altın meyveden doğan Çekirdek İnsanların tümü aynı genel görünüme sahiptir, genellikle mohawk saç tipine sahiptirler ve insanlara çok benzerler, yalnızca saç/ten rengi ve diğer küçük ayrıntılarda farklılık gösterirler.

Ara sıra, kötü olarak doğan Çekirdek İnsanlar vardır. Bu suçlu Çekirdek İnsanlar, medeniyetlerden tecrit edilip İblis Yüce Kai tarafından yönetilen İblis Alemi'ne atılır, burada İblis Alemi'nin Kralı ile birlikte yaşarlar.[1] Bununla birlikte, Zamasu'nun enkarnasyonlarının gösterdiği gibi, saf kalpli bir Çekirdek Kişi'nin hayatının ilerleyen dönemlerinde kötü hale gelmesi mümkündür, çünkü Gelecekteki Zamasu ve Goku Black, ölümlülerin Çoklu Evren'de bir felaket olduğuna dair ortak inançlarından dolayı ölümlüleri yok etmeye yönlendiler ve hatta ölümlülerin var olmaya devam etmelerine izin verdikleri için diğer tanrıları da öldürdüler.

İblis Alemi Irkı[]

Ana makale: İblis Alemi Irkı

Young Mechikabura laughing

Mechikabura

Karanlık İblis Alemi, Karanlık İmparatorluk, Evren Yaratma ve Sonsuz Tarih Destanlarının olayları tarafından İblis Alemi Irkından olanların İblis Alemi Çekirdek İnsanları olduğu ağır bir şekilde ima edilmektedir.

Demigra ve iki müttefiki, İblis Alemi olacak yere atılmadan önce Chronoa'nın asistanları olarak Göksel Alem'de ortaya çıktı. Ek olarak, Demigra yeşil Potara Küpeleri (yalnızca bir Yüce Kai'nin takabileceği) takar ve Demigra, Fu tarafından değiştirilen bir zamanda Zamanın Yüce Kai'sidir.

Mechikabura aslen Chronoa ile yarışarak Zamanın Yüce Kai'si olmaya adaydı çünkü her ikisine de yetiştirmeleri için bir Tokitoki Kuşu Yumurtası verildi ve Super Exciting Guide ve Twel-Boo Mysteries'e göre hiç kimse altın bir meyveden doğan bir Çekirdek Kişi dışında Yüce Kai olamaz. Bununla birlikte, Chronoa Tokitoki'sini başarılı bir şekilde yumurtadan çıkarmayı ve bir yetişkine dönüştürmeyi başarırken, Mechikabura'nın Tokitoki'sinin büyümesini çeşitli sorunlara neden olan Kara Büyü ile hızlandırmaya çalıştı ve aynı zamanda gerçekmiş gibi göstermeye çalıştığı ancak başarısız olduğu Dogidogi adında sahte bir şey yarattı. Demigra da bu sırada Mechikabura'nın astı oldu. Kötülüğü nedeniyle Mechikabura, zamanın ötesinde bir alanda mühürlendi ve sonunda Mechikabura'nın Karanlık İmparatorluk'u kurduğu ve Karanlık Kral olduğu İblis Alemi oldu. Ayrıca Mechikabura, Yüce Kai-gibi bir üniforma ve Potara gibi görünen yeşil küpeler takar.

Evren Yaratma Destanı'nda Salsa'nın Goku ve Vegeta'ya ödünç verdiği bir çift Potara'ya sahip olduğu da ortaya çıkar. Demigra'nın küpelerinin, sekreteri Robelu tarafından takılan küpeler gibi Potara olduğu da doğrulandı ve onların İblis Yüce Kai olduklarına dair kanıt sağladı.

Dönüşümler[]

Bilinen Çekirdek İnsanlar[]

Evren 1
  • Anato
Evren 2
  • Pell
Evren 3
  • Eyre
Evren 4
  • Kuru
Evren 5
  • Ogma
Evren 6
  • Fuwa
  • Fuwa'nın Görevlisi
Evren 7
  • Büyük Yüce Kai/İyi Buu
  • Genç Eski Yüce Kai/Eski Yüce Kai/Gelecekteki Eski Yüce Kai
  • Shin/Gelecekteki Shin
  • Kibitoshin
    • Kibeer Kai (Yıkım Tanrısı/Yüce Kai EX-Füzyon)
    • Kibicollo Kai
  • Kuzey Yüce Kai
  • Batı Yüce Kai
  • Güney Yüce Kai
  • Aeos (Zamanın Yüce Kai'si)
  • Chronoa (Zamanın Yüce Kai'si)
  • Büyük Kai
  • Kuzey Kai
  • Doğu Kai
  • Batı Kai
  • Güney Kai
  • Kibito/Gelecekteki Kibito
  • Son Goku (vücut Zamasu ile değiştirildi; olay silindi)
  • Zen (Yüce Kai Kahramanı/Zaman Devriyesi)
  • Fen (Yüce Kai Eliti/Zaman Devriyesi)
  • Wairu (Yüce Kai Vahşi Savaşçısı/Zaman Devriyesi)
  • İblis Alemi Irkı'nın Üyeleri (muhtemelen)
    • Gravy (muhtemelen)
    • Putine (muhtemelen)
    • İblis Kai
      • Dabura (muhtemelen)
      • Damira (muhtemelen)
      • İblis Kral Daccolo (muhtemelen)
      • Mira (muhtemelen)
      • Mirayo (muhtemelen)
    • İblis Yüce Kai
      • Demigra (muhtemelen)
      • Robelu (muhtemelen)
      • Salsa
      • Shroom (muhtemelen)
      • Karanlık Krallar
        • Fu (muhtemelen)
        • Mechikabura (muhtemelen)
Evren 8
  • Iru
Evren 9
  • Roh
Evren 10
  • Gowasu/Gelecekteki Gowasu
  • Zamasu/Goku Black/Kızıl-Maskeli Saiyan/Gelecekteki Zamasu (Eski Yüce Kai Çırağı)
  • Kaynaşmış Zamasu (Gayriresmi Yüce Kai)/Sonsuz Zamasu
Evren 11
  • Khai
Evren 12
  • Agu
Diğer Boyut
  • Litee (Yüce Kai görevlisi)

Önemsiz Şeyler[]

Galeri[]

Referanslar[]

  1. Dragon Ball: Super Exciting Guide, 2009

Site Navigasyonu[]

Şablon:Gods Şablon:OWBeings Şablon:Demon

Advertisement