FANDOM

Korin
250px-KorinBuuSagaNV

カリン
Karin
Emri në Anime NIki
Emri në manga Karin
Emrat Alternativa Karin-Sama
Paraqitet në
Raca Mace
Familja

Korin (カリン, Karin) është një mace e cila jeton në Kullën e Korinit. është më shumë se 800 vjet dhe është mjeshtër i arteve marciale. Korin ne gjuhën e perëndimit është një emër i cili përdoret në SHBA (Shtet E Bashkuara Të Amerikës),kurse në japonisht ky emër përdoret si Karin.

HistoriaEdit

Jeta e HershmeEdit

Korin është një Senbyō (仙猫, mace e pavdekshme) dhe është më shumë se 800 vjet duke përfshirë edhe Dragon Ball-in (Të vjetrin). Ai është një hyjni i cili jeton në Kullen e Korinit. Ai bën një jetesë ku jeton me Jaxhiruben. Kulla është pikërisht ndër Kullën e Kamit . Korin luan një rolë shumë të madhë dhe të rëndësishme në Serinë Dragon Ball . Pas këtyre serive, Korin Korin ua jap ndihmën e tij në mënyrë të herëpashershme Gokut dhe Luftëtarëve Z me Farat Senzu për ta vazhduar misionin e tyre.

Dragon Ball ZEdit

Në Dragon Ball Z ai shfaqet herë pas here, duke i jepur fara Senzu Gokut kur ai ishte në rrezik jete, Dhe duke i Ushtruar Luftëtarët Z. Në këtë seri ai vazhdon që të jetoi me Jaxhiruben.

Dragon Ball GTEdit

Korin bën një paraqitje në Dragon Ball GT, në episodin e katër-dhjetë, Ai shihet duke u kthyer kurrizin në episodin e fundit të Dragon Ball GT i cili titullohet, "Until We Meet Again" (Deri sa të Takohemi Prapë).

EmriEdit

Korin rrjedh nga K'arin, emër i cili japonisht do të thotë ftua kineze. Kulla e tij, "Kulla e Korinit" (カリン 塔 Karin-to), është një lojë në një lloj torte me brumë e quajtur "karinto" (花 林 糖 karintō), i cili i përshtatet të gjithë karaktereve te Dragon Ball-it sepse po thuajse të gjithë kanë emër Ushqimi.

TeknikatEdit

  • After Image Technique

Zërat e AktorëveEdit

  • Dublimi Japonisht: Ichiro Nagai, Naoki Tatsuta
  • Dublimi nga Kompania Ocean Group: Paul Dobson (DBZ episodes 26-37), Ted Cole (DBZ episodes 109-285)
  • Dublimi nga Kompania FUNimation: Christopher R. Sabat

ImtimetEdit

  • Në serinë e vjetër të Dragon Ball-it Goku kur fluturon me ren fluturuese deri tek Kulla e Korinit Goku i thotë Korinit se iu është shkatërruar reja, por Korini i tregon se nuk mund të shkatërrohet ajo re. Sidoqoftë në Dragon Ball GT kur Korin she ren fluturuese dhe gokun me të ai habitet (edhe pse e ka parë më përpara atë re).
  • Akira Toriyama (krijuesi i Dragon ball-it) ka një mace tamam të bardhë si Korin por kjo mace pothuajse gjithmonë është në gjumë,ai ka marr si model macen e tij, prandaj sytë e Korinit janë të mbyllur.
  • Në manga Korin ka lesh të Kaltër, në anime i ndryshohet në të bardhë.
  • Është maca e dytë në serinë e Dragon Ballit.
Community content is available under CC-BY-SA unless otherwise noted.