FANDOM

Drunken Fist!

Zuì quán (chiń. 醉拳 [Zuì quán], jap. 酔拳 [Suiken]) – to styl walki polegający na wykonywaniu ruchów których przeciwnik nie jest wstanie przewidzieć, w ten sposób można atakować, unikać i bronić się przed atakami oponenta. Użyta było podczas Tenka-ichi Budōkai przez Jackie Chuna, który postanowił jej użyć jak zauważył, że Son Gokū jest silniejszy niż on się spodziewał.

Ciekawostki Edytuj

  • Aby wykonać oryginalną pijaną pięść użytkownik powinien być naprawdę pijany, ponieważ wtedy osoba pod wpływem alkoholu sama nie jest wstanie w pełni kontrolować swoich ruchów, a samo jej zachowanie drastycznie się zmienia co sprawia że przeciwnik nie jest wstanie przewidzieć ruchów przeciwnika, ani nie jest wstanie rozszyfrować jego zachowania. W dodatku tej techniki nie da się nauczyć, ponieważ do jej uskutecznienia trzeba być tak pijanym, aby użytkownik ledwo mógł ustać na nogach, po czymś takim użytkownik niewiele pamięta. Natomiast Jackie Chun bez pomocy napojów alkoholowych był wstanie się upić, a w dodatku był w pełni rozumu.