FANDOM

Tori Bot
« Och, patrz ... co ja widzę? To czytelnik!

Ten artykuł dotyczy Zamasu, który stał się Blackiem. Zobacz też: inne znaczenia tego słowa.

Zamasu z teraźniejszości Gokū Blacka (jap. ザマス (第10宇宙の北の界王) [次期界王神] [Zamasu (Dai jū uchū no kita no kaiō) [Jiki kaiōshin]], pl. w anime brak polskiej wersji, pl. w mandze brak polskiej wersji)Shinjanin, były Kaiō północy Dziesiątego Wszechświata, poprzednie wcielenie Gokū Blacka.

Dragon Ball SuperEdytuj

Saga Trunksa z przyszłościEdytuj

Zamasu zabija Gowasu, przywłaszcza sobie jego potary, zyskując tym samym status Kaiōshina[2], wykrada pierścień czasu Dziesiątego Wszechświata. Następnie odbywa podróż w czasie rok w przyszłość, do momentu ponownego uaktywnienia się super smoczych kul[3]. Dotarłszy, zbiera kule i wzywa Super Shén Lóng'a. Życzy sobie zamiany na ciała z tamtejszym Son Gokū. Rodzi się Gokū Black.

ToriyamaDragonBall1  Więcej w osobnym artykule: Gokū Black.

GaleriaEdytuj

PrzypisyEdytuj

  1. Postać pojawia się w zapowiedzi następnego odcinka.
  2. Kiedy Zamasu i Gowasu przenosili się w przyszłość za pomocą pierścienia czasu, mistrz kazał uczniowi wpiąć w ucho jedną kaiōshińską potarę, uczyniło to z niego pozornego Kaiōshina, co było niezbędne, ponieważ wyłącznie Kaiōshini mogą podróżować przy pomocy pierścieni czasu.
  3. Super smocze kule były nieaktywne, ponieważ Beerus zażyczył sobie Ziemi dla Szóstego Wszechświata.