FANDOM

Zachodnia Bogini Światów (jap. 西の界王神 [Nishi no Kaiōshin], pl. w anime Bogini Strefy Zachodniej, pl. w mandze ?, fr. La Déesse de la Zone Ouest, Le Kaio Shin du Ouest, ang. Western Supreme Kai) – jedna z pięciu Bogów Światów teraźniejszości, jedyna kobieta wśród ówczesnych Bogów. Pod jej jurysdykcją znajdowała się zniszczona przez Majin Bū Zachodnia Galaktyka Siódmego Wszechświata.

Wygląd i charakter Edytuj

Zachodnia Bogini Światów ma długie białe włosy, ubrana jest zawsze w swój zwyczajowy kaiôshiński strój krojem przypominający staroarabskie bądź staroperskie szaty noszone dawniej przez możnych. Bogini ma niezwykle piękną kremowo-różowawą skórę, odcieniem przypominającą kwitnący kwiat wiśni. Ze wspomnień Shina można wywnioskować, że Zachodnia była bardzo miłą, pogodną i dobrą istotą. Uwielbiała się bawić i cieszyła się każdym dniem.

Historia Edytuj

Nie wiele wiadomo o przeszłości tej Bogini. Czytelnik Dragon Balla poznaje ją podczas opowieści wspomnianej przez Shina. Gdy Bibidi po podporządkowaniu sobie Majin Bū, zaczyna podbijać Siódmy Wszechświat, Zachodnia jako pierwsza staje w obronie dobra. Mimo kaiôshińskiej siły, nie udaje jej się pokonać demona i po niedługiej wymianie ciosów ulega, zabita pojedynczą kikōhą. Nigdy nie zwrócono jej życia.

Galeria Edytuj

PrzypisyEdytuj

  1. Zakładając, że po śmierci Bogowie Światów idą do raju.