FANDOM

Zły Majin Bū
Ten artykuł dotyczy złej połowy demona z Siódmego Wszechświata. Zobacz też: inne znaczenia tego słowa.

Zły Majin Bū (jap. 魔人ブウ (純粋悪) [Majin Bū (junsui aku)], ang. Evil Buu) – wysokim, chudym, szary demon, ucieleśnienie całego zła, jakie tkwiło w Czystym Bū.

Dragon Ball Z Edytuj

Saga Fuzji Edytuj

Gdy wynurzył się z dymu w powietrzu po tym, jak Gruby Bū wyrzucił swoje wewnętrzne zło w wyniku strzałów, które pewien Ziemianin oddał do pieska . Zły Majin Bū natychmiast przystępuje do niemiłosiernej eliminacji oszalałego strzelca w górach. Następnie walczy przeciwko Dobremu Majin Bū. Złe wcielenie szybko zdobywa przewagę, a Dobry Bū nie potrafi poradzić sobie z przeciwnikiem. Zły zjada Dobrego, który – trafiony własnym promieniem – zamienia się w w czekoladę. Zło na powrót łączy się z dobrem, wynikiem owej fuzji jest Super Majin Bū.

Dragon Ball Super Edytuj

Saga Boga Zniszczenia Beerusa Edytuj

W mandze,gdy Gokū procował w polu przedstawił Czystego Bū jako trzeciego przeciwnika, z którym się spotyka (po Freezerze i Cellu). W anime Czysty Bū pojawia się w pierwszym odcinku Dragon Ball Super, także zostaje wspomniany (jak w mandze).

Saga Złotego Freezera Edytuj

Sorbet wspomina Freezerowi porażkę Majina Bū z Gokū, aby wyrazić, jak silny stał się Gokū, w porównaniu do momentu, gdy walczył z Freezerem na Namek. Ten, pamiętając ostrzeżenie swojego ojca, by nigdy nie przeciwstawiał się Czystemu Bū, zdaje sobie sprawę, jak bardzo Gokū się wzmocnił, co zmusiło go do tego, aby trenował zamiast spieszyć, by skonfrontować Gokū, tak jak początkowo planował. To pokazuje, że Freezer jest świadomy tego, jak niebezpieczny jest Czysty Bū w porównaniu do niego i zdaje sobie sprawę, jak niebezpieczny jest Gokū, który pokonał takiego wroga.

Dragon Ball GT Edytuj

Saga Baby'ego Edytuj

Zły Bū pojawia się w DBGT podczas sagi Baby'ego. Jest widziany w retrospekcji ukazanej na chwilę przed połączeniem Dobrego Bū i Ūba.

Siła Edytuj

Jego siła jest szacowana na 50 milliardów, lecz wiele osób myśli, że jest jeszcze silniejszy lub słabszy. Jego siła może się zmienić, gdy Zły Majin Bū zaabsorbuje lub wyrzuci z siebie jakąś istotę.

Techniki Edytuj

Zły Majin Bū potrafi prawie to samo co Dobry Majin Bū. Lecz on przejął większą część siły Czystego Buu. Potrafi rozciągać się, odczepiać część siebie i absorbować ofiary. Potrafi też strzelać laserem, który zamienia jedzenie. Gdy Zły Majin Bū zje taką ofiarę zmienioną w jedzenie np: czekoladę to przejmuje jej zdolności, ubrania, zwiększa się jego poziom bojowy i przejmuje inne atrybuty istoty zaabsorbowanej. Może też używać innej wersji Kamehame-Ha tak jak Dobry Majin Bū.

FormyEdytuj

Zły Majin Bū – czyste złoEdytuj

GaleriaEdytuj