FANDOM

Zły Majin Bū
Ten artykuł dotyczy złej połowy demona z Siódmego Wszechświata. Zobacz też: inne znaczenia tego słowa.
Tori Bot
« Och, patrz ... co ja widzę? To czytelnik!

Zły Majin Bū (jap. 魔人ブウ (純粋悪) [Majin Bū (junsui aku)], ang. Evil Buu) – wysokim, chudym, szary demon, ucieleśnienie całego zła, jakie tkwiło w Czystym Bū.

Dragon Ball Z Edytuj

Saga Fuzji Edytuj

Gdy wynurzył się z dymu w powietrzu po tym, jak Gruby Bū wyrzucił swoje wewnętrzne zło w wyniku strzałów, które pewien Ziemianin oddał do pieska . Zły Majin Bū natychmiast przystępuje do niemiłosiernej eliminacji oszalałego strzelca w górach. Następnie walczy przeciwko Dobremu Majin Bū. Złe wcielenie szybko zdobywa przewagę, a Dobry Bū nie potrafi poradzić sobie z przeciwnikiem. Zły zjada Dobrego, który – trafiony własnym promieniem – zamienia się w w czekoladę. Zło na powrót łączy się z dobrem, wynikiem owej fuzji jest Super Majin Bū.

Dragon Ball Super Edytuj

Saga Boga Zniszczenia Beerusa Edytuj

W mandze,gdy Gokū procował w polu przedstawił Czystego Bū jako trzeciego przeciwnika, z którym się spotyka (po Freezerze i Cellu). W anime Czysty Bū pojawia się w pierwszym odcinku Dragon Ball Super, także zostaje wspomniany (jak w mandze).

Saga Złotego Freezera Edytuj

Sorbet wspomina porażkę Gokū z Czystym Majinem Bū Freezerowi, aby wyrazić, jak silny jest Gokū, odkąd walczył z Freezerem na Namek. Freezer, pamiętając ostrzeżenie swojego ojca, by nigdy nie przeciwstawiał się Czystemu Bū, zdaje sobie sprawę, jak silny stał się Gokū, co zmusiło go do tego, aby trenował zamiast spieszyć, by skonfrontować Gokū, tak jak początkowo planował. To pokazuje, że Freezer jest świadomy tego, jak niebezpieczny jest Czysty Bū w porównaniu do niego i zdaje sobie sprawę, jak niebezpieczny jest Gokū, który pokonał takiego wroga.

Dragon Ball GT Edytuj

Saga Baby'ego Edytuj

Zły Bū pojawia się w DBGT podczas sagi Baby'ego. Jest widziany w retrospekcji ukazanej na chwilę przed połączeniem Dobrego Bū i Ūba.

Siła Edytuj

jego moc jest szacowana na 50 billionów

Techniki Edytuj

odbijający odech który odbił

promień fat bu umie unikać porządnie wszytkich ciosów jak w ultra instynkcie umie używać tych samych atakó co fat bu

FormyEdytuj

Zły Majin Bū – czyste złoEdytuj

GaleriaEdytuj