FANDOM

Tori Bot
« Och, patrz ... co ja widzę? To czytelnik!

Yajirobē (jap. 未来のヤジロベー [Mirai no Yajirobē], pl. w anime ?, pl. w mandze brak polskiej wersji, fr. Yajirobé du futur, ang. Future Yajirobe)Ziemianin, Wojownik Z, żyjący w przyszłości Trunksa odpowiednik Yajirobēgo. Został przeszyty na wylot kikōhą Cyborg #18.

Dragon Ball SuperEdytuj

Saga Trunksa z przyszłościEdytuj

Kiedy miał umrzeć po zranieniu przez cyborga, Karin podaje mu senzu i ratuje mu życie, od tej pory pomaga Mài. Pomaga Mài i jej ludziom w walce z Blackiem. Pierwszy raz widzimy go, kiedy je jedzenie przyniesione przez Vegetę razem z ocalałymi ludźmi, których uratowała Mài. Okazuje się, że kiedy zostaje ocalony przez Karina odzyskuje wolę walki. To on zabiera Gokū i Trunksa z pola walki ciągnąc ich przez ruiny miasta. Jest obecny kiedy Mài lokuje Saiyan w wehikule czasu. Yajirobē wraz z ludźmi ukrywa się w piwnicach. Kiedy Trunks zostaje ranny podaje mu senzu zmielone przez dzieci. Zgłasza się też na ochotnika, kiedy ludzie opuszczają schronienie uciekając przez atakami Scalonego Zamasu. Później wraz z resztą ludzi chowa się w garażu Bulmy na górze i obserwuje walkę z wrogiem. Oddaje Trunksowi energię do Genki-Damy i obserwuje jak ten pokonuje Zamasu. Ginie z resztą ocalałych ludzi po tym, jak dusza Zamasu, po przejęciu atmosfery Ziemi, niszczy jej powierzchnię.

GaleriaEdytuj