FANDOM

Wioska Jingle (jap. ジングル村 [Jinguru-mura], ang. Jingle Village) – położona na dalekiej północy wioska zamieszkała przez Snow i jej rodziców. Tu przez cały rok panują niskie temperatury i pada śnieg. Wioskę terroryzuje gen. Biały, który porywa burmistrza jako zakładnika i zmusza okolicznych mężczyzn do pracy. Son Gokū trafia tam szukając smoczej kuli. Na miejscu zamarza, Snow ratuje go, zabiera do domu i opowiada mu historię wioski. Chłopiec rusza do Wieży Muskułów, gdzie walczy z żołnierzami Białego i potworem Būyonem pokonuje ich oraz ich dowódcę. Gokū uwalnia mężczyzn i burmistrza, którzy wracają do wioski. We Wieży Muskułów, Gokū spotyka profesora Frappé i robota Ósemka, z którymi zaprzyjaźnia się. Także mieszkańcy wioski traktują chłopca jak bohatera, po tym jak zniszczył Wieżę Muskułów. Profesor usuwa bombę z piersi Ósemka i obaj zamieszkują we wiosce Jingle. Gokū zdobywa kulę i leci szukać dalej, ciesząc się z nowych przyjaciół.

CiekawostkiEdytuj

  • Wioskę zamieszkują żyjące w parach puchate myszki, bytujące w domach. Snow oddaje rodzicom ich zagubione młode.
  • Nazwa Jingle pochodzi od świątecznej piosenki Pada Śnieg (Jingle Bells) i oznacza dosłownie dzwonić.