FANDOM

Ultra wiązka kul energii (jap. 超連続エネルギー波 [Chō renzoku enerugī-ha], ang. Continuous Energy Waves) – technika polega na połączeniu wielu kikōh w jeden strumień dający efekt zbliżony do broni maszynowej. Ultra wiązka kul energii to atak o wiele potężniejszy od przeciętnych technik ki, poszczególne pociski są wystrzeliwane w bardzo szybkim tempie. Technika ta jest zwykle stosowana jako ostateczność lub desperacki ruch, zazwyczaj powodowany frustracją lub wściekłością. Niektórzy wojownicy umieją swobodnie manipulować kierunkiem fal energii.

Użycie Edytuj

Użytkownik zwykle przysuwa ramiona do swoich boków, koncentruje ki, a następnie macha rękami jedną za drugą. Ultra wiązka kul energii jest skuteczna, jeśli atakujący planuje w szybkim tempie zadać przeciwnikowi bądź grupie przeciwników rozległe i silne obrażenia, atak jest jednak dosyć wyczerpujący dla użytkownika. Jednakże, jeśli wojownik jest wystarczająco silny, będzie w stanie uniknąć efektu wyczerpania i osłabnięcia po zastosowaniu tej techniki. Podobnie jak w przypadku pokrewnych ataków, Ultra wiązka kul energii może zostać dodatkowo wzmocniona poprzez transformacje, koncentrację i trening, a jej moc, szybkość, siła, kolor i rozmiar zależą od użytkownika.

Występ w grach Edytuj

Galeria (anime) Edytuj

Galeria (gry)Edytuj