Dragon Ball Wiki
Advertisement

Ultra wiązka kul energii (jap. 超連続エネルギー波 [Chō renzoku enerugī-ha], ang. Continuous Energy Waves) – technika polega na połączeniu wielu kikōh w jeden strumień dający efekt zbliżony do broni maszynowej. Ultra wiązka kul energii to atak o wiele potężniejszy od przeciętnych technik ki, poszczególne pociski są wystrzeliwane w bardzo szybkim tempie. Technika ta jest zwykle stosowana jako ostateczność lub desperacki ruch, zazwyczaj powodowany frustracją lub wściekłością. Niektórzy wojownicy umieją swobodnie manipulować kierunkiem fal energii.

Użycie[]

Użytkownik zwykle przysuwa ramiona do swoich boków, koncentruje ki, a następnie macha rękami jedną za drugą. Ultra wiązka kul energii jest skuteczna, jeśli atakujący planuje w szybkim tempie zadać przeciwnikowi bądź grupie przeciwników rozległe i silne obrażenia, atak jest jednak dosyć wyczerpujący dla użytkownika. Jednakże, jeśli wojownik jest wystarczająco silny, będzie w stanie uniknąć efektu wyczerpania i osłabnięcia po zastosowaniu tej techniki. Podobnie jak w przypadku pokrewnych ataków, Ultra wiązka kul energii może zostać dodatkowo wzmocniona poprzez transformacje, koncentrację i trening, a jej moc, szybkość, siła, kolor i rozmiar zależą od użytkownika.

Występ w grach[]

  • W seriach Gokuden oraz w seriach Butōden.
  • W seriach Budokai.
  • W seriach Xenoverse.

Galeria (anime)[]

Galeria (gry)[]

Advertisement