FANDOM

180px-TimeMachine(DBO)

Wehikuł Czasu (jap. タイムマシン [Taimu Mashin], pl. w anime Wehikuł Czasu, pl. w mandze ?, fr. La Time Machine, ang. Time Machine) – stworzony przez Bulmę z przyszłości pojazd umożliwiający podróż w czasie. Użyli go Trunks z przyszłości i Trunks z przyszłości Cella, cofając się o 20 lat, aby dać Gokū lekarstwo na wirusa serca oraz powiadomić Wojowników Z, że Ziemią zawładną Androidy. Również użył go Cell z przyszłości, zabijając Trunksa ze swoich czasów, w celu cofnięcia się do czasów, w których #17 i #18 jeszcze żyli. W tej maszynie podróżowali również Wojownicy Z z Bulmą na czele w odcinku specjalnym Dragon Ball Z: Gromadźmy się! Świat Gokū.

W Dragon Ball Super Wehikuł czasu został użyty przez Trunksa z przyszłości, który chciał poprosić o pomoc Gokū i Vegetę, został on jednak zniszczony przez Gokū Blacka. Wehikuł czasu którym przybył Cell, został użyty ponownie został przez Trunksa, Vegetę i Gokū do przeniesienia się w przyszłość Trunksa, oraz do powrotu w przeszłość. Na końcu Trunks i Mai uzyli go do przeniesienia się w nową przyszłość[1]. Później Bulma próbowała zbudować własny wehikuł, lecz został on zniszczony prze Beerusa.

Ōmori (1) Wehikuł, kolejne niepowodzenie (Vomic, odcinek 1)

Maszyna Ōmoriego

Ciekawostki Edytuj

  • Statek stworzony przez Bulmę z przyszłości ma napis "HOPE", co po polsku znaczy nadzieja.