FANDOM

Watagash (jap. ワタガッシュ [Watagasshu], ang. Watagash) – jest to groźny, pasożytniczny przestępca, który uciekł po złapaniu przez Jaco.

Dragon Ball Super Edytuj

Minisaga Hita zabójcy Edytuj

Funkcjonariusz Galaktycznego Patrolu Jaco postanawia odwiedzić planetę i zjeść ramen. Niebezpieczny przestępca zbija naczynie, w którym przebywał oraz ucieka w niewiadomym kierunku. Pojawia się on na Ziemii, gdzie postanawia "upolować" swoje pierwsze ciało by je przejąć. Tym kimś zostaje jeden ze złodziei pieniędzy w banku. Zostaje on szybko pokonany przez Son Gohana i wychodzi ze swojego naczynia pełznąc do kanalizacji.

Kolejną jego ofiarą pozostaje Barry Kahn - aktor grający główną rolę w filmie o Great Saiyamanie. Kiedy Barry wścieka się o potraktowanie go przez Gohana i Videl, Watagash wnika w jego ciało. W tej formie pozbawia przytomności rodziców i porywa Pan. Kiedy Gohan go znajduje walczą razem. Obcy powoduje dwie przemiany nosiciela. Jaco Tirimentenpibosshi chce go dobić, ale Gohan nie godzi się i sam pokonuje Watagasha. Obcy zostaje zapieczętowany przez Jaco w kapsułce, ale uwalnia się kiedy, ten je posiłek.

Galeria Edytuj