FANDOM

Tori Bot
« Och, patrz ... co ja widzę? To czytelnik!

Formy i transformacje Edytuj

Ōzaru Edytuj

Pierwszy raz Vegeta pokazał tę formę na Ziemi, gdy nie radził sobie z Gokū. Transformacja nie trwała długo, gdyż jego ogon został odcięty przez Yajirobēgo i Vegeta wrócił do pierwotnej formy. Następnym razem Vegeta przemienia się w Ôzaru dopiero w serii DBGT, nim przyjmuje postać Ōgon Ôzaru. W GT mógł się przemienić w Ôzaru dzięki specjalnej maszynie zrobionej przez Bulmę, gdyż jego ogon nigdy nie odrósł. Będąc Ôzaru, siła wzrasta dziesięciokrotnie.

Super Saiyanin Edytuj

Vegeta zmienił się w Super Saiyanin na odległej od Ziemi planecie w tajemnicy przed wszystkimi. Pierwszy raz zademonstrował swoją siłę w walce z #19. Siła i szybkość wzrasta, włosy i brwi barwią się na złoty kolor, oczy na zielono, pojawia się złota aura. Vegeta, używając tej formy, nazywał się „Super Vegetą”

Super Saiyanin w furii Edytuj

Jest to przekształcenie pierwszej formy SSJ, w którym pod wpływem wściekłości poziom bojowy krótkotrwale wzrasta do mocy przewyższającej siłę Son Gokū SSJ3.[1]

Ascended Super Saiyanin Edytuj

Ta sekcja potrzebuje treści. Dodaj ją!

Ultra Super Saiyanin Edytuj

Ta sekcja potrzebuje treści. Dodaj ją!

Super Saiyanin 2 Edytuj

Ten poziom Vegeta osiągnął przez ciężki trening pomiędzy Sagą Cella a Sagą Bū. Siła wojownika na tym poziomie wzrasta kilkakrotnie. Włosy stają się bardziej szpiczaste i pojawiają się wyładowania wokół wojownika. Swoją moc demonstruje w walce z Czystym Majin Bū.

Super Saiyanin God Edytuj

Forma Super Saiyanina z boską mocą. Vegeta osiąga ją dzięki treningowi u Whisa.[2] Książę przybiera tę postać wyłącznie w mandze oraz w filmie kinowym Dragon Ball Super: Brolly.

Super Saiyanin Blue Edytuj

Vegeta pokazuje ją w filmie Dragon Ball Z: Odrodzenie „F”. Charakteryzuje się niebieską aurą i włosami w podobnym kolorze.

Super Saiyanin Blue Shinka Edytuj

Forma osiągnięta podczas turnieju mocy, Aura, włosy i oczy są ciemniejsze. Forma ta została użyta przez Vegetę podczas walki z Jirenem, a później z Toppo. Ta forma wytrzymuje Final Explosion.

Ōgon Ōzaru Edytuj

Różni się tym od zwykłego Ôzaru, że siła jest o wiele wyższa i sierść przybiera złoty kolor. Ōgon Ôzaru jest przemianą prowadzącą do SSJ4.

Super Saiyanin 4 Edytuj

Forma SSJ używana wyłącznie w Dragon Ball GT. Książę demonstruje swoją moc walcząc z Yī Xīng Lóng'em. Poziom ten charakteryzują czarne długie włosy, niebieskie tęczówki, czarne źrenice, pomarańczowa otoczka oczu, czerwone futro oraz czerwony ogon.

Majin Vegeta Edytuj

Majin Vegeta vs Son Goku

Majin Vegeta kontra Gokū

Vegeta , nad którym Babidi przejął częściową kontrolę. Książę zmienił się w Majina, gdy poddaje się woli złego czarnoksiężnika, aby móc równać się ze swoim największym rywalem Son Gokū. Walczył z nim w tej postaci.

Baby Vegeta Edytuj

Ta sekcja wymaga treści. Prosimy, uzupełnij ją! Vegeta po opętaniu przez Babiego,ma niebieskoszarą skórę i włosy opadające w dół. Ubrany jest w czarny kombinezon i żółtą kamizelkę. Ma umięjętności Vegety, potrafi zmienić się w Oozaru.

Fuzje Edytuj

Vegetto Edytuj

Ta sekcja potrzebuje treści. Dodaj ją!

Gogeta Edytuj

Ta sekcja potrzebuje treści. Dodaj ją!

Techniki Edytuj

Final Flash- wystrzeliwuje super fale uderzeniową , jeden z najsilniejszych ataków vegety (zaraz po final shine atak) w DBZ drugi najpotężniejszy atak.

Final Shine Atak- najpotężniejszy atak Vegety ale zastosowany tylko raz w DBGT.

Działo gallick- fala uderzeniowa, kiedy była wystrzelona do Goku podczas saiyan sagi miała siłę kaio-ken x3 kamehame-ha czyli można się domyślić że to silniejszy atak od zwykłej kamehame-hy, najczęstszy atak stosowany przez vegetę.

Big Bang atak-średnich rozmariów kula zastosowana m.in do pokonania android numer 19

Przypisy Edytuj

  1. Fakt ten zauważają kolejno Muten Rōshi, Son Gokū i Vegeta.
  2. Świadczy o tym fakt, że potrafi przemienić się w Niebieskiego Super Saiyanina, który składa się z dwóch połączonych ze sobą form - Super Saiyanina i Boskiego Super Saiyanina.