Formy i transformacje[edytuj | edytuj kod]

Ōzaru[edytuj | edytuj kod]

Pierwszy raz Vegeta pokazał tę formę na Ziemi, gdy nie radził sobie z Gokū. Transformacja nie trwała długo, gdyż jego ogon został odcięty przez Yajirobēgo i Vegeta wrócił do pierwotnej formy. Następnym razem Vegeta przemienia się w Ôzaru dopiero w serii DBGT, nim przyjmuje postać Ōgon Ôzaru. W GT mógł się przemienić w Ôzaru dzięki specjalnej maszynie zrobionej przez Bulmę, gdyż jego ogon nigdy nie odrósł. Będąc Ôzaru, siła wzrasta dziesięciokrotnie.

Super Saiyanin[edytuj | edytuj kod]

Vegeta zmienił się w Super Saiyanin na odległej od Ziemi planecie w tajemnicy przed wszystkimi. Pierwszy raz zademonstrował swoją siłę w walce z #19. Siła i szybkość wzrasta, włosy i brwi barwią się na złoty kolor, oczy na zielono, pojawia się złota aura. Vegeta, używając tej formy, nazywał się „Super Vegetą”

Super Saiyanin w furii[edytuj | edytuj kod]

Jest to przekształcenie pierwszej formy SSJ, w którym pod wpływem wściekłości poziom bojowy krótkotrwale wzrasta do mocy przewyższającej siłę Son Gokū SSJ3.[1]

Ascended Super Saiyanin[edytuj | edytuj kod]

Ta sekcja potrzebuje treści. Dodaj ją!

Ultra Super Saiyanin[edytuj | edytuj kod]

Ultra Super Saiyanin to transformacja, która zwiększa znacznie poziom mocy i daje wzrost muskulatury, jednocześnie osłabia prędkość.

ToriyamaDragonBall1.PNG  Więcej w osobnym artykule: Ultra Super Saiyanin.

Super Saiyanin 2[edytuj | edytuj kod]

Ten poziom Vegeta osiągnął przez ciężki trening pomiędzy Sagą Cella a Sagą Bū. Siła wojownika na tym poziomie wzrasta kilkakrotnie. Włosy stają się bardziej szpiczaste i pojawiają się wyładowania wokół wojownika. Swoją moc demonstruje w walce z Czystym Majin Bū.

Super Saiyanin God [edytuj | edytuj kod]

Forma Super Saiyanina z boską mocą. Vegeta osiąga ją dzięki treningowi u Whisa.[2] Książę przybiera tę postać wyłącznie w mandze oraz w filmie kinowym Dragon Ball Super: Brolly.

Super Saiyanin Blue[edytuj | edytuj kod]

Vegeta pokazuje ją w filmie Dragon Ball Z: Odrodzenie „F”. Charakteryzuje się niebieską aurą i włosami w podobnym kolorze.

Super Saiyanin Blue Shinka[edytuj | edytuj kod]

Forma osiągnięta podczas turnieju mocy, Aura, włosy i oczy są ciemniejsze. Forma ta została użyta przez Vegetę podczas walki z Jirenem, a później z Toppo. Ta forma wytrzymuje Final Explosion.

Ōgon Ōzaru[edytuj | edytuj kod]

Różni się tym od zwykłego Ôzaru, że siła jest o wiele wyższa i sierść przybiera złoty kolor. Ōgon Ôzaru jest przemianą prowadzącą do SSJ4.

Super Saiyanin 4[edytuj | edytuj kod]

Forma SSJ używana wyłącznie w Dragon Ball GT. Książę demonstruje swoją moc walcząc z Yī Xīng Lóng'em. Poziom ten charakteryzują czarne długie włosy, niebieskie tęczówki, czarne źrenice, pomarańczowa otoczka oczu, czerwone futro oraz czerwony ogon.

Majin Vegeta [edytuj | edytuj kod]

Majin Vegeta kontra Gokū

Vegeta , nad którym Babidi przejął częściową kontrolę. Książę zmienił się w Majina, gdy poddaje się woli złego czarnoksiężnika, aby móc równać się ze swoim największym rywalem Son Gokū. Walczył z nim w tej postaci.

Baby Vegeta[edytuj | edytuj kod]

Ta sekcja wymaga treści. Prosimy, uzupełnij ją! Vegeta po opętaniu przez Babiego,ma niebieskoszarą skórę i włosy opadające w dół. Ubrany jest w czarny kombinezon i żółtą kamizelkę. Ma umięjętności Vegety, potrafi zmienić się w Oozaru.

Fuzje[edytuj | edytuj kod]

Vegetto[edytuj | edytuj kod]

Potężne scalenie z Son Gokū. Wojownik jest silny, ale arogancki i ma tendencję do lekceważenia mocy przeciwnika, co zmaterializowało się w starciu z Złym Bū oraz Scalonym Zamasu.

Gogeta[edytuj | edytuj kod]

Ta sekcja potrzebuje treści. Dodaj ją!

Techniki[edytuj | edytuj kod]

Final Flash- wystrzeliwuje super fale uderzeniową , jeden z najsilniejszych ataków vegety (zaraz po final shine atak) w DBZ drugi najpotężniejszy atak.

Final Shine Atak- najpotężniejszy atak Vegety ale zastosowany tylko raz w DBGT.

Działo gallick- fala uderzeniowa, kiedy była wystrzelona do Goku podczas saiyan sagi miała siłę kaio-ken x3 kamehame-ha czyli można się domyślić że to silniejszy atak od zwykłej kamehame-hy, najczęstszy atak stosowany przez vegetę.

Big Bang atak-średnich rozmariów kula zastosowana m.in do pokonania android numer 19

Przypisy[edytuj | edytuj kod]

  1. Fakt ten zauważają kolejno Muten Rōshi, Son Gokū i Vegeta.
  2. Świadczy o tym fakt, że potrafi przemienić się w Niebieskiego Super Saiyanina, który składa się z dwóch połączonych ze sobą form - Super Saiyanina i Boskiego Super Saiyanina.