FANDOM

Rodzina Edytuj

Król Vegeta Edytuj

Ojciec, Vegeta jako książę zostaje na swojej planecie, gdzie od najmłodszych jest poddany treningowi, ojciec jest jego mistrzem. kiedy króla atakuje Beerus, Vegeta czuje urażoną dumę i atakuje boga zniszczenia. Ojciec wierzy w jego siłę i umiejętności. Kultura Saiyan nie respektuje więzi rodzinnych, więc podczas walki z Dodorią Vegeta oznajmia, że nie zależy mu na przodkach, po pokonaniu przez Freezera prosi Goku o pomszczenie rasy Saiyan.

Table Edytuj

Brat Vegety, zbyt słaby by zostać na ojczystej planecie. Książę spotyka go jako dorosły mężczyzna, wcześniej nie znali się zbyt dobrze,. Vegeta od razu darzy brata szacunkiem i sympatią.

Bulma Edytuj

Żona Vegety, która bardzo go kocha, wybacza mu brak okazywanych uczuć i przygotowuje dla niego coraz lepszy sprzęt treningowy. Vegeta nienawykły do okazywania miłości udaje, że ją ignoruje, z czasem zaczyna rozmawiać z nią normalnie, bardzo boi się o nią i denerwuje się kiedy dzieje się jej krzywda. Vegeta zawsze chroni Bulmę i broni jej nietykalności. Jak każdy Saiyanin, w związku oddaje władzę swojej partnerce i w pełni podporządkowuje się jej decyzją, poza kilkoma wyjątkami.

Trunks Edytuj

Syn Vegety, początkowo jest mu obojętny, z czasem Vegeta zaczyna go kochać, książę trenuje syna i wpaja mu własne wartości. Cieszy się, kiedy Trunks pokonuje Gotena w turnieju młodzików. Vegeta martwi się o syna, nie chce go niepotrzebnie narażać, ale wierzy w jego siłę i umiejętności. Ojciec szanuje dorosłego syna i traktuje jak partnera, z którym razem ratują świat i walczą z wrogami. Obecnie książę w każdej sytuacji jest gotów poświęcić własne życie w obronie bliskich. Trunks kocha ojca,szanuje go i chce by ten był z niego dumny.

Bra Edytuj

Od maleńkości Vegeta troszczy się o nią, kocha ją, nie waha się jej przewijać, potem chroni przed potencjalnymi zagrożeniami, Bra kocha ojca, ale nie waha się mówić swojego zdania i krytykować go, książę liczy się z jej zdaniem i goli wąsy, które jej się nie podobają.

Trunks z przyszłości Edytuj

Początkowo Vegeta mu zazdrości, potem zaprzyjaźnia się z nim, z czasem pokochał go i zaczął traktować jak syna. Denerwuje się jego śmiercią, w walce z Zamasu pomaga mu i go chroni. Trunks jest zaciekawiony swoim ojcem, potem rozczarowany jego postawą, podczas treningu w Komnacie Ducha i Czasu zaprzyjaźniają się.

Profesor Brief Edytuj

Profesor początkowo boi się zięcia, potem tworzy dla niego sprzęt treningowy i akceptuje go jako męża swojej córki. Vegeta szanuje go i korzysta z jego umiejętności.

Pantie Edytuj

Teściowa Vegety,początkowo go podrywa, Vegeta czuje się onieśmielony, z czasem przyzwyczaja się do niej, a kobieta traktuje go jak zięcia.

Tights Edytuj

Szwagierka,której Vegeta przez większość serii nie znał, oboje traktuję się z szacunkiem, ale nie wchodzą w bliższe relacje.

Gure Edytuj

Bratowa, oboje się szanują i akceptują, ale nie wchodzą w bliskie relacje.

Znajomi i przyjaciele Edytuj

Son Gokū Edytuj

Początkowo wrogowie, walczą o Ziemię, Vegeta nie może pogodzić się, że Goku jest od niego silniejszy, zazdrości mu i robi wszystko by go pokonać. Goku również staje się coraz silniejszy, ale nie myśli obsesyjnie o Vegecie. Daruje księciu życie, by móc go pokonać, ale z czasem rezygnuje z tego pomysłu. Z czasem mężczyźni zaprzyjaźniają się, zostają rywalami, których sukcesy motywują do dalszego treningu. Współpracują najpierw celem pokonania wspólnych wrogów, potem, by ratować bliskich, razem ćwiczą, by pokonać silniejszych od siebie przeciwników. Szanują się, z czasem zaczynają się lubić. Goku akceptuje Vegetę, takim jakim jest, Vegetę denerwuje dziecinność Sona. Z czasem zostają przyjaciółmi.

Son Gohan Edytuj

Początkowo Vegeta gardzi Gohanem, który się go boi. Potem walczą razem przeciw Freezerowi. Z czasem zaczynają się szanować. Najpierw Gohan, potem Vegeta. Książę zazdrości chłopcu jego siły, z czasem uznaje jego umiejętności i zaczyna go szanować. Później już się lubią.

Kurilín Edytuj

Piccolo Edytuj

Son Goten Edytuj

Vegeta lubi i szanuje Gotena, a Goten szanuje Vegetę którego traktuje jak wujka. Obaj akceptują się i nie wchodzą sobie w drogę. Kiedy trzeba współpracują, przywykły do kontroli Vegeta, rozkazuje innym, w tym Gotenowi, ale chłopiec się tym nie przejmuje i robi co chce.

Cabba Edytuj

Uczeń Vegety, Saiyanin z 6 Wszechświata, prosi go o pomoc w zostaniu Super Saiyaninem, Vegeta pomaga mu osiągnąć ten poziom. Cabba jest nim zachwycony i szanuje go, Vegeta również go szanuje i czuje obowiązek pomocy. Vegeta zostaje jego trenerem i przewodnikiem, Cabba zaprasza go do siebie.

Rywale i wrogowie Edytuj

Raditz Edytuj

Nappa Edytuj

Kapitan Ginyū Edytuj

Dodoria Edytuj

Zarbon Edytuj

Freezer Edytuj

Cell z przyszłości Edytuj

Majin Bū Edytuj

Mistrzowie Edytuj

Whis Edytuj

Edytuj