Dragon Ball Wiki
Advertisement

Jeśli tylko możesz — uzupełnij je!

Turbo Norimaki (jap. 則巻ターボ [Norimaki Tābo], pl. w anime ?, pl. w mandze ?, fr. ?, ang. Turbo Norimaki)Ziemianin, pierwsze biologiczne dziecko Sembeia Norimakiego i Midori Norimaki, wraz z rodziną mieszka w Pingwinkowie. Turbo pochodzi z innego dzieła Akiry Toriyamy, serii Doktor Slump.

Wygląd[]

Wyglądem przypomina noworodka. Ma na sobie żółte ubranko ze śliniaczkiem z napisem "Turbo".

Biografia[]

Dragon Ball[]

Saga Armii Czerwonej Wstęgi[]

Kiedy Son Gokū prosi Jurka o naprawę Smoczego Radaru, Turbo szybko naprawia za pomocą swoich mocy psychicznych, wiedząc, że jego tata nie będzie w stanie tego naprawić. Po tym, jak Aralka pokonuje Generała Niebieskiego zapomina odzyskać radar. Tuebo tworzy nowy z części do samolotu Jurka dla Gokū, używając swoich mocy.

Dragon Ball Super[]

Saga Trunksa z przyszłości[]

Turbo pojawia się na krótki moment, towarzyszy Zofii, która robi zakupy. Pomimo upływu kilkudziesięciu lat od jego pojawienia się w Dragon Ball. Wydaje się, że wcale nie wyrósł, jak ma to miejsce w przypadku innych mieszkańców Pingwinkowa.

Techniki i umiejętności specjalne[]

  • Latanie - Zdolność do latania z wykorzystaniem ki.
  • Technopatia - Umiejętność manipulowania technologią.
  • Telekineza - Technika, która pozwala użytkownikowi manipulować przedmiotami i innymi ludźmi za pomocą siły umysłu.
  • Teleportacja - Technika natychmiastowego pokonywania długich dystansów.

Debiut w grach[]

Advertisement