FANDOM

Tsukutsun Tsun (jap. 摘突詰) – jest postacią drugoplanową w Dr Slump, która później pojawia się w Dragon Ball. Jest nastoletnim chłopcem, który ćwiczy Kung-fu jest synem Tsuruten i Tsuntsunodanoteiyugo, ma starszą siostrę Tsururine, a także dziewczynę Akane Kimidori.

Wygląd Edytuj

Tsukutsun ma czarne włosy zwykle nosi niebieskie lub białe mundury Kung-Fu.

Charakter Edytuj

Tsukutsun jest pracowity, miły i przyjazny. Zwykle spotyka się z niemal wszystkimi osobami, z którymi się kontaktuje, ale czasami denerwują go inne osoby (głównie ojciec lub siostra). Uważa się za jedynego "normalnego" w swojej rodzinie, ale jak zauważyła jego siostra, jest on w rzeczywistości najdziwniejszy z nich z powodu swojej tajemniczej transformacji tygrysa, gdy tylko dotknie go kobieta. Ma umiejętności Kung-fu, jest bardzo silny i wysportowany. Podobnie jak reszta rodziny, mówi w łamanej składni mowy.

Dragon Ball Edytuj

Tsukutsun Tsun jest krótko widziany w Podsadze Generała Niebieskiego, mówiąc Akane, że będzie ćwiczyć Kung-Fu przez całą Przerwę wiosenną.

Siła Edytuj

Nie jest tak silny jak Arale Norimaki czy Gacusie, kiedy są zdenerwowane. Ale i tak jest jedną z silniejszych mieszkańców Wioski Pingwinków

Transformacja Edytuj

Tygrys Edytuj

Z jakiegoś niewiadomego powodu, gdy zostaje dotknięty przez kobietę, zamienia się w tygrysa i nie może się cofnąć, chyba że dotknie go mężczyzna.

Ciekawostka Edytuj