FANDOM

Trzeci Wszechświat (jap. 第3宇宙 [Dai san Uchū]) –  jest jednym z dwunastu wszechświatów obecnych w Dragon Ball Super.

Charakterystyka Edytuj

Symbol trzeciego wszechświata

Symbol wszechświata

Trzeci Wszechświat jest połączony z Dziesiątym Wszechświatem, tworząc bliźniaczy wszechświat. Według Boga Światów wszechświat ten jest znany z tego, że posiada wielki postęp technologiczny i intelektualny. Jak pokazują wojownicy z drużyny tego uniwersum, jest to wszechświat inżynierii i robotyki.

Historia Edytuj

Dragon Ball Super Edytuj

Saga przetrwania wszechświata Edytuj

Podczas Turnieju Mocy los tego wszechświata jest w rękach jego wojowników, niestety dla tego wszechświata, eliminacja wszystkich zawodników (Aniraza jako ostatni) powoduje wymazanie tego wszechświata i na krótko przed unicestwieniem Mosco ujawnia swój prawdziwy wygląd. Pod koniec turnieju wszechświat zostaje przywrócony, a jego mieszkańcy wskrzeszeni dzięki życzeniu Siedemnastki.

Miejsca w Trzecim Wszechświecie Edytuj

Znane rasy Edytuj

Znane postacie Edytuj

Bóstwa Edytuj

Wojownicy Edytuj

Fuzje Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Trzeci Wszechświat wydaje się miejscem robotycznej technologii i inżynierii. Istnieje jednak odpowiednik Galaktycznego Patrolu, jak widać to w przypadku Katopesli.
  • Symbol Trzeciego wszechświata wydaje się być celownikiem, dodatkowo podkreślającym ich wykorzystywanie technologii.

Galeria Edytuj

Nawigacja Edytuj