FANDOM

Tori Bot
« Och, patrz ... co ja widzę? To czytelnik!

Trujący Lavender (jap. 毒々のラベンダ [Dokudoku no rabenda]) – jeden z braci Tria Niebezpieczeństwa, drużyny, która pochodzi z Dziewiątego Wszechświata.

Wraz ze swoimi towarzyszami został wytypowany do Meczu pokazowego Zenō, gdzie mierzy się z Gohanem z Siódmego Wszechświata. Potrafi on otruć przeciwnika, co wykorzystuje w walce z synem Goku, oślepiając go. Jednakże ten zmienia się w Super Saiyanina i jest w stanie zgadnąć gdzie jest wykrywając zakłócenia własnej Ki. Ostatecznie udaje mu się pokonać Lavendera poprzez złapanie go i rzucenie nim o ziemię. Następnie sam mdleje z powodu trucizny co powoduje remis. Odżywa wraz z całym swoim Wszechświatem, dzięki życzeniu C17.

WyglądEdytuj

Jasnobrązowy, chudy wilk. Ma biały podbródek i pierś oraz puszysty ogon. Ubrany jest w szarobrązowe spodnie na szelkach.

GaleriaEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • W materiałach promocyjnych zamieszczonych na stronie internetowej Toei Animation poświęconej serii Dragon Ball Super zamieniono przydomki Lavendera i Bergamo, i tak powstał Miażdżący Lavender oraz Trujący Bergamo.
  • W materiałach z zapowiedzią 80. odcinka DBS wcześniej zapowiadany przydomek „毒の, doku no”, czyli „trujący”, zmieniono na „毒々の, dokudoku no”, co można tłumaczyć jako „silnie trujący”. Znak „々” używany jest do tworzenia liczby mnogiej znaku, który poprzedza go w zdaniu, postawienie go w tym przypadku ma zapewne podkreślić 'siłę' trucizny Lavendera.