FANDOM

Towa (jap. トワ [Towa])demonica, młodsza siostra Dābry, naukowiec z Posępnego Świata Demonów, główna antagonistka Dragon Ball Online oraz Dragon Ball: Xenoverse.

WyglądEdytuj

Towa Dragon Ball Xenoverse 2

Demonica ma białe włosy, fioletowe oczy, niebieską skórę oraz krwistoczerwone paznokcie. W podstawowej postaci we włosach nosi złotą spinkę w kształcie okręgu przypominającego kolczyk nosowy dla byków, ubiera się w czerwono-czarny kombinezon z wycięciem na piersi i brzuch, biało-czarną spódniczkę-pelerynę, czarne podkolanówki oraz naramienniki tego samego koloru, na stopach nosi czerwone szpilki, w uszy ma wpięte fioletowo-złote potary, a jej mostek zdobi klejnot przypominający cymofan. Nie rozstaje się ze swoją włócznią-lancę o grocie na obu końcach, której to demonica używa do manipulowania czasem i czarowania.

CharakterEdytuj

Wydaje się jej, że jej rasa jest lepsza od innych, dlatego lekceważy przeciwników. Jest zimna i okrutna, lubi manipulować innymi.

Przed Dragon Ball OnlineEdytuj

Zostaje wygnana ze świata demonów. Jako naukowiec tworzy superwojownika – Mirę, by ten zniszczył zagrażających demonom Saiyan. Kobieta zbiera energię, by otworzyć pieczęć do Posępnego Świata Demonów.

Dragon Ball OnlineEdytuj

Towa leci na Namek i opanowuje Kiwiego, Dodorię, Zarbona, Recoome'a oraz Ginyū w postaci żaby. Pobiera krew Naila i tworzy wojownika. Dociera na Ziemię, gdzie współpracuje z Cellem, potem odbiera mu energię. Po pewnym czasie Towa rodzi Mirze syna, którego nazywają Fu.
Ta sekcja wymaga dokończenia. Prosimy, uzupełnij ją!

ToriyamaDragonBall1  Więcej w osobnym artykule: Dragon Ball Online.

Dragon Ball XenoverseEdytuj

Razem z Mirą spotykają Wojownika z Przyszłości i rywalizują z nim.

ToriyamaDragonBall1  Więcej w osobnym artykule: Dragon Ball: Xenoverse.

GaleriaEdytuj