Dragon Ball Wiki
Advertisement

Tokitoki (chiń. トキトキ [Tokitoki]) – to postać przedstawiona w Dragon Ball Xenoverse. Jest boskim ptakiem ze zdolnością tworzenia czasu we Wszechświecie 7, który żyje w Gnieździe Czasu z Chronoą na skraju wszechświata.

Wygląd[]

Tokitoki to boski ptak, który głównie przypomina sowę. Ma czerwone nogi i czarne pazury. Jego upierzenie składa się z białych piór, które obejmują większość jego ciała, czerwone pióra okrążają jego oczy, a żółte pióra ma na czubkach brwi i skrzydłach, a takżena ogonie.. Oprócz tego Tokitoki ma długą i gęstą brodę, która przekracza długość jego ciała.

Osobowość[]

W większości Tokitoki jest przyjaznym i delikatnym stworzeniem, chociaż potrafi krzyczeć na ludzi, którzy go złoszczą lub zdenerwują. Dobrze dogaduje się ze swoją opiekunką Chronoą, za którą często podąża i troszczy się o nią, może również zrobić rzeczy, których nie lubi jak np, siadanie jej na głowie. Raz Tokitoki zaatakował swoją opiekunkę swoimi szponami z zazdrości, kiedy nazwała Bardocka „marzycielem”, lecz potem odpowiada mu, że tylko żartowała.

Biografia[]

Dragon Ball Heroes[]

Saga Mrocznego Królestwa Demonów[]

Tokitoki pojawia się, gdy Trunks: Xeno zostaje zwerbowany do Patrolu Czasu. Później, gdy przybywa Demigra, zauważa ptaka i ogłasza swój plan ostatecznego odebrania Boskiego Ptaka.

Saga Mrocznego Krola Mechikabury[]

Tokitoki zostaje ze Starszym Bogiem Światów, podczas gdy Patrol Czasu wraca do roku 790, aby sprawdzić zakłócenia czasu. W późniejszym czasie Mechikabura udaje się do Gniazda Czasu i żąda, aby Starszy Bóg przekazał ptaka, aby mógł go wchłonąć, lecz Bóg Światów odmawia. W końcu złoczyńca tworzy ciemną pustkę, która pozostawia Gniazdo Czasu w ruinie. Następnie Tokitoki przybiera gigantyczną postać, lecąc nad całkowicie zniszczonym Gniazdem Czasu. Starszy Bóg wyjaśnia, że ​​jest to prawdziwa forma Tokitoki'ego jako tego, który rządzi w czasie.

Transformacje[]

Boski Ptak[]

Boski Ptak Tokitoki

Tokitoki jest w stanie przekształcić się w postać Boskiego Ptaka: staje się gigantem i wygląda bardziej królewsko. Według Starszego Boga Światów jest to w rzeczywistości jego prawdziwa postać władcy samego czasu.

Advertisement