Taniec Parapara – to hipnotyczna piosenka i technika tańca zastosowana przez Braci Parapara.

Użycie[]

Ta technika służy pułapce na przeciwników, powodując, że tracą kontrolę nad ciałem i tańczą w niekontrolowany sposób, czyniąc ich bezbronnymi wobec ataków.

Występ w grach[]

  • Dragon Ball: Xenoverse - Taniec Parapara w Dragon Ball: Xenoverse pojawia się jako jedna z możliwych do zdobycia Super Umiejętności Wojownika Przyszłości. Można ją uzyskać, kupując w Sklepie ze Skillami. Podczas tańca (niezależnie od tego, czy przeciwnik jest zahipnotyzowany, czy nie), wytrzymałość (stamina) użytkownika powróci znacznie szybciej.
  • Dragon Ball Xenoverse 2 - Taniec Parapara powraca jako Super umiejętność używana przez Pan, którego Wojownik Przyszłości może się nauczyć, wykonując test inicjacji Pan, aby trenować pod nią. Jego opis samouczka pokazuje, że użytkownik może anulować taniec za pomocą umiejętności Evasive. Technika ta może być również wykorzystana przez Wojownika Przyszłości jako jedna z gotowych Super Umiejętności w Wyzwaniu Questa 01: "Sztuka Bitwy (ang. Art of Battle)", która służy jako samouczek kontroli walki na początku gry, jednak jest dostępna tylko podczas Wyzwania Sama w misji oraz musi się nauczyć od Pana, aby móc używać tej techniki na stałe.
  • Dragon Ball Z: Dokkan Battle - Taniec Parapara to superatak Braci Parapara; Jednak ponieważ postać jest obecnie nie do zagrania, nigdy nie używają ataku w walce z bossem. Nazwa ataku pojawia się jednak w plikach gry.

Galeria[]