FANDOM

Table[1] (jap. ターブル [Tāburu]) – jeden z ostatnich żyjących przedstawicieli rasy Saiyan, książę planety Vegeta. Gdy był dzieckiem, jego ojciec Król Vegeta stwierdził, iż nie jest on zdolny do walki, więc by uchronić go przed Freezą[2] i by uniknąć hańby, wysłał Table'a na odległą od Vegety, bliżej nieznaną planetę.[3]

Po wielu latach spokoju planetę tę zaatakowali dwaj bracia, generałowie niegdyś równi rangą z Oddziałem Ginyū, służący Freezie: Avo i Cado. Aby uniknąć zagłady planety i swojej, Table wraz żoną Gure wyruszyli w podróż kosmiczną na Ziemię, chcąc prosić Vegetę o pomoc w walce z najeźdźcami. Źli bracia polecieli w ślad za Saiyaninem. Na Ziemi Vegeta nie okazuje bratu zbyt dużej sympatii, jakiej można by oczekiwać po długiej rozłące, jednak mimo to zgadza się mu pomóc.

Techniki walki i zdolności Edytuj

Table nie ukazuje żadnych umiejętności walecznych, nie potrafi się też przemienić w Super Saiyanina. Jedynym jego znanym atutem jest umiejętność lotu.

Galeria Edytuj

PrzypisyEdytuj

  1. 1,0 1,1 Imię „Table” można wymawiać dwojako. Pierwszy sposób to podobnie do angielskiego słowa „tablet” bez ostatniej spółgłoski „t”, czyli /tæbl/ wyrażając w MAFie lub „tabyl” używając polskiej fonetyki. Drugi sposób to konsekwencja w wymowie nawiązująca do etymologii imienia – „vegetable” – czyli /təbl/ w MAFie, „tebyl” używając polskiej fonetyki.
  2. Freeza eliminował słabych i niezdolnych do walki.[potrzebne źródło]
  3. Widz Dragon Balla zna jedynie część tej historii, reszta pozostaje domysłem.