FANDOM

Tori Bot
« Och, patrz ... co ja widzę? To czytelnik!

Sztuczny człowiek numer 21 (jap. 人造人間21号 [Jinzōningen nijūichi-gō]) – jest Androidem, który pojawia się jako główny antagonista Dragon Ball FighterZ, gdy jest w złym wcieleniu. Jej intelekt rywalizuje z doktorem Gero, chociaż może być nawet mądrzejsza od niego.

Została zaprojektowana przez Akirę Toriyamę.

WyglądEdytuj

Android 21 (7) (DBFZ)

#21 to piękna szatynka o długich, kasztanowych włosach, które nosi rozpuszczone. Ma bladą cerę, okazałe piersi, a jej oczy są błękitne. Na głowie nosi okulary o czarnych oprawkach, w uszach kolczyki: w płatkach małżowiny wiesza złote okręgi, w chrząstki małżowiny wpina złote prostokąty; na środkowym palcu prawej dłoni ma złotą obrączkę. Ubiera się w czerwono-granatową sukienkę, na której nosi kitel naukowca z logiem Armii Red Ribbon; ramiona skrywa pod długimi mitenkami typu „arm warmers”, na nogach ma czarne leggingsy oraz granatowo-czerwone lity.

W złej formę przypomina rasę Majina ponieważ ma różową skórę. Czerwone oczy i czarne białka. Jej włosy nie zmieniają się jedynie jej kolor ponieważ w dobrej formie ma brązowe a w złej białe włosy. Ubiór nie ulega zmianie.

Ta sekcja wymaga dokończenia. Prosimy, uzupełnij ją!

Osobowość Edytuj

Dwudziestka Jedynka ma wysoki iloraz inteligencji, jest miła i uprzejma. Jej postać ulega podzieleniu, izolują się dobre usposobienie oraz alter ego, które jest wcieleniem zła.

BiografiaEdytuj

Przeszłość Edytuj

Graczowi FighterZ nie zostaje ujawnione życie #21 nim poznała Doktora Gero, jej prawdziwego imienia też nigdy nie poznaje. Szczegóły związku Dwudziestki Jedynki z Gero także nie są znane, jednak wiadomo, iż urodziła naukowcowi jedynego syna. Na pewnym etapie znajomości Gero postanowił scyborgizować partnerkę, jednak nigdy nie ukończył tego procesu, co można usprawiedliwiać faktem, że został zamordowany przez Siedemnastkę. Superkomputer naukowca dopełnił procesu cyborgizacji i aktywował Dwudziestkę Jedynkę.

Seria Super Wojownika Edytuj

Pierwszy raz pojawia się przy ataku Cella mówi Kurilínowi, że #18 poświęciła się aby ją obronić, Cell dodaje, iż #21 robi przedstawienie. Gdy Kurilín i Son Gokū przeganiają Cella, #21 mówi do nich, że są silnymi wojownikami, bo udało się im powstrzymać działanie fal. Wojownicy zdają sobie sprawie, że #21 coś o tym wie. Następnie #21 przedstawia się jako były Naukowiec Armii Czerwonej Wstęgi i mówi, że za wszystkim stoi Armia Czerwonej Wstęgi. Antagoniści proponują jej aby z nimi poszła i będzie bezpieczniejsza, ona odmawia tłumacząc, że musi wracać do rodziny. #21 pojawia się przy rozmowie #16 i Kurilína. Przyznaje się, że nagadała bohaterom głupot, aby uniknąć walki, bo nie miała jeszcze pełnej mocy, wtedy mogłaby mieć problemy jakby mieli sojusz z Cellem. Nazywa #16 zdrajcą. Przemienia się w prawdziwą formę. #21 zamierza zabić #16, Gokū chce ją powstrzymać i używa Kamehame-Ha, który nie przyniosło żadnego efektu i zabija #16. Zamierza zjeść wojowników Z, ale ostatni atak osłabił ją. Cieszy się, że nikt nie jest w stanie ją powstrzymać, i że może napchać się słodyczami, ile zechce. Mówi, że to początek i rozpocznie się prawdziwa zabawa, następnie odlatuje. Gokū podąża za nią, ale #21 atakuje go kulą, która go powaliła. Spotyka Cella i rozpoznaje, że dusza z Gokū połączyła się z nim. Toczy z nim pojedynek, który wygrywa, gdy rozmyśla się czy go zjeść Cell jej Ucieka Używając Taiyō-ken. Następnie zjadła Cella, Specjalny Oddział Ginyū i Freezera. Gdy spotyka Son Gokū i przyjaciół jest zachwycona i chce ich zjeść, ale ci przenieśli się na Świat Kaiōshinów. Gdy Dwudziestka jedynka się tam zjawia cieszy się na ich widok, bo jest przekonana, że ich zje. Następnie rozpoczyna się pojedynek między Wojownikami Z a #21. Niestety Dwudziestka jedynka przegrała pojedynek i została unicestwiona.

Seria Wrogiego Wojownika Edytuj

Seria Android nr 21 Edytuj

Techniki Edytuj

Formy i TransformacjeEdytuj

Dobre wcielenieEdytuj

W dobrym wcieleniu jest miłą i sympatyczną osobą, która lubi pomagać innym.

Android 21 zła (3) (DBFZ)

Złe wcielenieEdytuj

W tym wcieleniu jest zła, zimna i okrutna. Nie ma litości i czerpie przyjemność ze sprawiania innym bólu. Drwi ze swoich przeciwników. Gotowa zniszczyć całą Ziemię. Mordowanie Ziemian sprawia jej przyjemność, traktuje to jako dobrą zabawę.

Inne wydarzenia Edytuj

Super Dragon Ball Heroes Edytuj

Występuje również w Dragon Ball Heroes Universe Mission 2, gdzie jest ona wrogiem i opętuje (podobnie jak Towa w Ankoku Makai Mission) dawnych przeciwników i wrogów Son Gokū.

KomiksyEdytuj

Dwudziestka Jedynka pojawia się także w mandze Super Dragon Ball Heroes: Universe Mission autorstwa Yoshitaki Nagayamy.

Występ w grach Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • #21 jest podobna do Towy, ponieważ obie są inteligentnymi atrakcyjnymi naukowcami, które pojawiają się jako antagoniści gier komputerowych. Dodatkowo obie zostały stworzone przez Akirę Toriyamę.

GaleriaEdytuj