FANDOM

Szósty Wszechświat (jap. 第6宇宙 [Dai roku Uchū]) – jest jednym z dwunastu wszechświatów obecnych w Dragon Ball Super.

Charakterystyka Edytuj

Symbol szóstego wszechświata

Symbol wszechświata

Szósty Wszechświat jest połączony z Siódmym Wszechświatem, tworząc bliźniaczy wszechświat.

Wszystkie planety, które istniały lub będą istnieć w Siódmym Wszechświecie istniały lub będą istnieć w Szóstym Wszechświecie. W odcinku 28 Dragon Ball Super, mówi się, że Ziemia została opustoszona po kilku konfliktach zbrojnych, dopóki Beerus nie poprosił o przywrócenie życia na tej planecie u Super Shenrona.

Chociaż istnieje wiele podobieństw, niektórzy bohaterowie są odwróceni. We wszechświecie 6 Freeza nie istnieje, ale Frost jest postrzegany jako jego duplikat w tym wszechświecie, który nie jest tyranem i chce być dobroczyńcą (co okazuje się kłamstwem).

Saiyanie nigdy nie opuścili swojej rodzinnej planety, Sadal i są przyjaznymi i wrażliwymi istotami, zawsze obecni, by atakować złoczyńców.

Historia Edytuj

Dragon Ball Super Edytuj

Saga Szóstego Wszechświata Edytuj

Champa organizuje Selekcyjny Turniej Sztuk Walki Bogów Zniszczenia między Szóstym Wszechświatem, a Siódmym. Wojownicy z Szóstego Wszechświata, którzy wzięli udział to Hit, Cabba, Frost, Autta Magetta i Botamo. Niestety wszechświat ten przegrał ale odzyskał Ziemię, ponieważ Beerus z lojalnością poprosił Super Shenrona o przywrócenie Ziemi w Szóstym Wszechświecie.

Saga przetrwania wszechświata Edytuj

Podczas Turnieju Mocy los tego wszechświata jest w rękach jego wojowników.

Niestety, wraz z pokonaniem Saonela i Piriny, ten wszechświat jest skazany na wymazanie, każdy z wojowników akceptuje swoje przeznaczenie. Ponadto Beerus zdaje się chować swoje emocje z powodu utraty brata bliźniaka, a Vegeta postanawia teraz walczyć o obietnicę, którą złożył Cabbie, który był jego uczniem.

Miejsca w Szóstym Wszechświecie Edytuj

Znane rasy Edytuj

Tylko wzmianka

Znane postacie Edytuj

Bóstwa Edytuj

Wojownicy Edytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Ziemia w tym uniwersum została wyludniona przez tzw. głupią wojnę, jaką ludzie sami spowodowali.
  • Saiyanie nie są tutaj źli. Od zawsze byli dobrzy. Zamieszkują planetę Sadal.
  • Symbol tego wszechświata wydaje się być zainspirowany niekończącym się węzłem.

Galeria Edytuj

Nawigacja Edytuj