FANDOM

Super Shenron (jap. 超神龍 [Sūpā Shenron]) – spełniający życzenia smok, który pojawia się po zebraniu siedmiu super smoczych kul. Należy go wezwać w języku bogów.

WyglądEdytuj

Jest większy niż całe galaktyki, pojawiając się pochłania planety, w swym środku, do którego trafiają również przyzywający, kreuje swoją miniaturową projekcję.Ma złoty kolor i dużą paszczę.  

Formuła wypowiadania życzenia Edytuj

Żeby go przywołać, trzeba zebrać Super Smocze Kule rozrzucone po Szóstym i Siódmym Wszechświecie i wymówić: "Teenakowo Iganeteshiso Uyurinomika Yodei, bułka z masłem!" Co w tłumaczeniu z języka bogów znaczy: "Przybądź, Smoczy Bogu i spełnij moje życzenie, bułka z masłem!" Pojawia się i spełnia, każde życzenie, ale tylko jedno. Beerus prosi go o odnowienie planety Ziemia w Szóstym Wszechświecie. 

Biografia Edytuj

Dragon Ball Super Edytuj

Saga Szóstego Wszechświata Edytuj

Ta sekcja potrzebuje treści. Dodaj ją!

Saga Trunksa z przyszłości Edytuj

Ta sekcja potrzebuje treści. Dodaj ją!

Saga przetrwania wszechświata Edytuj

Ta sekcja potrzebuje treści. Dodaj ją!

Moc Edytuj

Włada nieskończoną mocą.

Spełnione życzenia Edytuj

  1. W imieniu Beerusa Whis prosi Super Shén Lóng'a, by przwywrócił Ziemię we wszechświecie Champy.
  2. Zamasu z teraźniejszości Gokū Blacka żąda, by Super Shén Lóng zamienił jego ciało z ciałem Son Gokū z przyszłości teraźniejszości Gokū Blacka.
  3. Zamasu z przyszłości żąda, by Super Shén Lóng uczynił go nieśmiertelnym.
  4. W imieniu Siedemnastki Daishinkan prosi Super Shén Lóng'a, by przwywrócił wszystkie wymazane wszechświaty podczas Turnieju Mocy.

Galeria Edytuj