Dragon Ball Wiki
Advertisement

Super Shenron (jap. 超神龍 [Sūpā Shenron]) – spełniający życzenia smok, który pojawia się po zebraniu siedmiu super smoczych kul. Należy go wezwać w języku bogów.

Wygląd[]

Jest to olbrzymi, świecący złotym blaskiem smok. Pojawiając się wchłania całe planety i galaktyki. Ma czerwone złowrogie oczy i przypominające kolce łuski. Jest w stanie do woli manipulować swoim ciałem i jego długością, a w swojej ostatecznej formie ma prawdopodobnie ponad 52 MILIARDY lat świetlnych długości, co sprawia, że jest tylko niewiele mniejszy niż cały wszechświat 7.

Formuła wypowiadania życzenia[]

Żeby go przywołać, trzeba zebrać Super Smocze Kule rozrzucone po Szóstym i Siódmym Wszechświecie i wymówić: "Teenakowo Iganeteshiso Uyurinomika Yodei, bułka z masłem!" Co w tłumaczeniu z języka bogów znaczy: "Przybądź, Smoczy Bogu i spełnij moje życzenie, bułka z masłem!" Pojawia się i spełnia, każde życzenie, ale tylko jedno. Beerus prosi go o odnowienie planety Ziemia w Szóstym Wszechświecie. 

Biografia[]

Dragon Ball Super[]

Saga Szóstego Wszechświata[]

Saga Trunksa z przyszłości[]

Ta sekcja potrzebuje treści. Dodaj ją!

Saga przetrwania wszechświata[]

kiedy wszeszwiat siódmy wygrał turniej super shenlong został przyzwany

Moc[]

Włada nieskończoną mocą.

Spełnione życzenia[]

  1. W imieniu Beerusa Whis prosi Super Shén Lóng'a, by przwywrócił Ziemię we wszechświecie Champy.
  2. Zamasu z teraźniejszości Gokū Blacka żąda, by Super Shén Lóng zamienił jego ciało z ciałem Son Gokū z przyszłości teraźniejszości Gokū Blacka.
  3. Zamasu z przyszłości żąda, by Super Shén Lóng uczynił go nieśmiertelnym.
  4. W imieniu Siedemnastki Daishinkan prosi Super Shén Lóng'a, by przwywrócił wszystkie wymazane wszechświaty podczas Turnieju Mocy.

Galeria[]

Advertisement