Dragon Ball Wiki
Advertisement
Ten artykuł dotyczy komiksu Nagayamy. Zobacz też: inne znaczenia tego słowa.

Super Dragon Ball Heroes: Misja Wszechświata (jap. スーパードラゴンボールヒーローズ: 宇宙ミッション [Sūpā Doragon Bōru Hīrōzu: Uchū misshon]) – to promocyjna manga dla gry Dragon Ball Heroes. Jest kontynuacją mangi Super Dragon Ball Heroes: Misja Mrocznego Królestwa Demonów!. Napisana i zilustrowana przez Yoshitaka Nagayamę.

Adaptacją mangi jest anime Super Dragon Ball Heroes.

Informacje[]

Seria jest kontynuacją Super Dragon Ball Heroes: Misja Mrocznego Królestwa! Ma własną ciągłość i wersję wydarzeń opartą na oryginalnym materiale fabularnym, który zadebiutował w grze Dragon Ball Heroes oraz sadze Więziennej Planety.

Fabuła dotyczy tajemniczego Fu, który po porwaniu Trunksa z przyszłości. Ściąga Son Gokū i Vegetę na Więzienną Planetę, eksperymentalnego obszaru, który demon stworzył i wypełnił silnymi wojownikami z różnych planet i epok, aby zmusić ich do gry, w której muszą zbierać siedem Smoczych kul, jeśli chcą uciec.

W przypadku postaci Dragon Ball Super wydarzenia rozgrywają się po sadze zbiegłego więźnia Galaktycznego Patrolu. A dla postaci "Xeno" wydarzenia następują po Sadze Mrocznego Imperium.

Sagi[]

  1. Saga Więziennej Planety (rozdział 001 –)

Spis rozdziałów[]

Saga Więziennej Planety[]

  • 001. Eksperyment
  • 002. Uwięziony Trunks...
  • 003. Przygotujmy się do bitwy!
  • 004. Czemu masz wrogów z przeszłości...?!

Galeria[]

Advertisement