Dragon Ball Wiki
Advertisement
Ten artykuł dotyczy komiksu Nagayamy. Zobacz też: Dragon Ball Heroes (ujednoznacznienie).

Super Dragon Ball Heroes: Misja Mrocznego Królestwa Demonów! (jap. スーパードラゴンボールヒーローズ: ダーク デーモン レルム ミッション! [Sūpā Doragon Bōru Hīrōzu: Dāku Dēmon Rerumu Misshon!]) – to promocyjna manga dla gry Dragon Ball Heroes. Opiera się i opowiada historię na konflikcie pomiędzy Patrolem Czasu a Mrocznym Imperium. Jest napisana i zilustrowana przez Yoshitaka Nagayamę.

Kontynuacją tej mangi jest Super Dragon Ball Heroes: Misja Wszechświata.

Informacje[]

Streszczenie[]

Seria jest kontynuacją serii Dragon Ball Heroes: Super Charisma Mission! Posiada własną fabułę i wersję wydarzeń opartą na punktach fabularnych znalezionych w grach Online, Xenoverse i Heroes. Jednak większa część historii oparta jest na oryginalnym materiale fabularnym, który zadebiutował w Super Dragon Ball Heroes w sagach Mrocznego Imperium i Mrocznym Królu Mechikaburze.

Historia opowiada o Trunksie: Xeno wkrótce po porażce Cellem w swojej linii czasowej. Staje się Patrolem Czasu i pomagając Chronoa w konfrontacji z Łamaczami Czasu, znanymi później jako Ciemne Siły Imperium z królestwa demonów. Mroczne Imperium po zwolnieniu ich lidera, Mechikabury z Krainy Czasu, planują odzyskać artefakty znane jako Mroczne Smocze Kule, które zostały rozproszone w czasie i przestrzeni. Celem imperium jest przywrócenie młodości liderowi. Jednak Mroczne Smocze Kule połączyły się z dawnymi złoczyńcami, dając im nową moc. Teraz to wszystko zależy od Trunksa: Xeno, wraz z nowymi sojusznikami, takimi jak Son Gokū: Xeno i Vegety: Xeno, przed powstrzymaniem realizacji ich planów.

Umiejscowienie na osi czasu[]

Pierwszy rozdział pokazuje Trunksa z przyszłości jakiś czas po tym, jak pokonuje Cella w swojej własnej osi czasu i jest teleportowany do nieznanego okresu w przyszłości, gdzie zadebiutuje jako Patrol Czasu. Światowi sojusznicy "Xeno", których zyskuje po drodze, wydają się być z czasów po wydarzeniach z Sagi Złych Smoków w GT.

Sagi[]

  1. Saga Mrocznego Królestwa Demonów (rozdział 001),
  2. Saga Mrocznego Imperium (rozdział 002 - rozdziału 011)

Spis rozdziałów[]

Saga Mrocznego Królestwa Demonów[]

  • 001. Patrol Czasu, Wprowadzić się!

Saga Mrocznego Imperium[]

  • 002. Smocze kule o czarnych gwiazdach
  • 003. Potara
  • 004. Tajemniczy Cell X
  • 005. Mroczny Bóg Demonów Bū
  • 006. Czas Mrocznego Zmartwychwstania Królestwa Demonów (1)
  • 007. Piąty Bóg Demonów, mężczyzna znany jako groźny żniwiarz
  • 008. Gigant Mroku
  • 009. Ostania Smocza kula o czarnej gwieździe
  • 010. Zamaskowani Saiyanie

Tomy[]

Shueisha wydała pierwszy tom Super Dragon Ball Heroes: Dark Demon Realm Mission! w Japonii 2 maja 2017 roku. Zawierał on pięć pierwszych rozdziałów mangi, a także dodatkową zawartość bonusową. Drugi tom został wydany dokładnie rok później, 2 maja 2018 roku, i zawierał pięć ostatnich rozdziałów części 1, a także rozdział bonusowy. Tom 3 wydany w dniu 13 maja 2020 roku i zawierał pozostałe sześć rozdziałów serii.

Galeria[]

Advertisement