Dragon Ball Wiki
Advertisement
Ten artykuł dotyczy Dragon Ball Heroes. Zobacz też: Dragon Ball Heroes (ujednoznacznienie).

Super Dragon Ball Heroes: Big Bang Mission (jap. スーパードラゴンボールヒーローズ ビッグバンミッション [Sūpā Doragon Bōru Hīrōzu Biggu Ban Misshon]) – to animowana seria Dragon Ball, która służy jako anime promocyjne dla popularnej gry zręcznościowej Super Dragon Ball Heroes oraz głównych wątków fabularnych należących do serii rozszerzeń Big Bang Mission, sagi Stworzenia Wszechświata i sagi Wojny Czasoprzestrzennej. Premiera anime odbyła się 5 marca 2020 roku w języku japońskim, będąc drugą serią należącą do promocyjnego anime Super Dragon Ball Heroes.

Streszczenie[]

Saga Stworzenia Wszechświata[]

Po pokonaniu Heartsa, Son Gokū i Wojownicy Z trenują w siódmym wszechświecie. Nagle pojawia się tajemniczy ptak, ścigany przez Trunksa: Xeno i Patrol Czasu. Ptak nazywa się Tokikoki i jest istotą odpowiedzialną za tworzenie różnych wymiarów.

W tym momencie Gokū i pozostali czują niepokojącą energię pochodzącą z nieba, gdzie spotyka się dwunastu Bogów Zniszczenia i wszyscy ścigają Tokitokiego?! Zgodnie z przewidywaniami tajemniczy i dziwny ptak pojawi się we Wszechświecie 7 i zniszczy wszystkie wszechświaty, więc Piwus próbuje zniszczyć ptaka, lecz Saiyanin i reszta są gotowi do walki i ochrony go.

W międzyczasie Fu i prawdziwy ptak katastrofy Dokidoki obserwują, jak wszystko rozwija się do perfekcji przed ich kolejnym eksperymentem, z udziałem potężnego i przerażającego drzewa zwanego „kosmicznym drzewem”.

Dubbing[]

Postacie Głos
Son Gokū Masako Nozawa
Son Gokū: Xeno
Son Gohan
Tullece
Saiyanin w Krwawej Masce
Vegeta Ryō Horikawa
Vegeta: Xeno
Vegetto Masako Nozawa/Ryō Horikawa
Vegetto: Xeno
Trunks: Xeno Takeshi Kusao
Pan: Xeno Yuko Minaguchi
Fu Kappei Yamaguchi
Kuririn Mayumi Tanaka
Piccolo Toshio Furukawa
Cyborg nr 17 Shigeru Nakahara
Bojack Tessho Genda
Janemba
Piwus Kōichi Yamadera
Szampa Mitsuo Iwata
Quitela Yūsuke Numata
Chronoa Kanae Itō
Dogidogi Shigeru Nagashima
Doktor W Masafumi Kimura
Salsa Kazuya Nakai
Putine Minami Tsuda
Towa Masako Katsuki
Mira Hiroki Takahashi
Demigra Kōsuke Toriumi
Robert Hiroko Ushida
Broly Bin Shimada
Hearts Takehito Koyasu
Frizer Ryuusei Nakao
Metalowy Coola

Filmy[]

【SDBH公式】新シリーズ告知PV【スーパードラゴンボールヒーローズプロモーションアニメ】

Advertisement