FANDOM

Nagromadzenie superwojowników! Decydująca bitwa o 7 wszechświat! (jap. 超戦士集結!決戦の第7宇宙! [Chō senshi shūketsu! Kessen no dai nana uchū!], ang. Calling All Super Warriors! Universe 7's Decisive Battle!) – to dwunasty odcinek serii Super Dragon Ball Heroes i szósty odcinek sagi Konfliktu Wszechświata.

Streszczenie Edytuj

ToriyamaDragonBall1  Więcej w osobnym artykule: Saga Konfliktu Wszechświata.
Wojownicy (SDBH, odc. 012)

Hearts, Scalony Zamasu, Oren i Kamin przybili do Siódmego Wszechświata. Son Gokū, Vegeta i Trunks z przyszłości przemieniają się w Super Saiyanów. I razem z Siedemnastką i Piccolo szarżują na przeciwników. Trunks z przyszłości leci do Zamasu, a Vegetę zatrzymują Kamin i Oren. Vegeta uderza i odpycha bliźniaków, którzy atakują go kulą energii, lecz Siedemnasty i Piccolo go ochronili. Cyborg walczy z Orenem a Nameczanin z Kamin. Piccolo odkrył, że są to sztuczni ludzie. A Son Gokū walczy z Heartsem. Fu obserwuje walkę w Siódmym i Trzecim Wszechświecie. W Trzecim Wszechświecie Metalowy Cooler pokonuje Lagss i walczy z Cumberem. Walka zdaje się być wyrównana, lecz Metalowy Cooler przemienia się w złotą formę i z łatwością pokonuje Cumbera. W tym czasie w Siódmym Wszechświecie Kamin i Oren przemieniają się w Kamiorena. A Hearts przemienia się w Super Heartsa i mówi, że zakończy to tu i teraz.  

Główne wydarzenia Edytuj

Debiut Edytuj

Postacie Edytuj

Lokalizacje Edytuj

Obiekty Edytuj

Formy i transformacje Edytuj

Pojedynki Edytuj

  • Vegeta (Super Saiyanin) kontra Kamin i Oren,
  • Trunks z przyszłości (Super Saiyanin) kontra Scalony Zamasu,
  • Siedemnasty kontra Oren,
  • Piccolo kontra Kamin,
  • Son Gokū (Super Saiyanin) kontra Hearts,
  • Metalowy Cooler kontra Lagss (poza ekranem),
  • Metalowy Cooler (Bazowa forma/Złoty) kontra Cumber (Bazowa forma/Super Saiyanin  3).

Różnice Edytuj

Manga Edytuj

Gra Edytuj

Galeria Edytuj